مراکز خرید ارزان کوالالامپور

به گزارش سافاری رو، بهترین و معروفترین مراکز خرید کوالالامپور

خوردن و خرید کردن یکی از بهترین تفریحات مالزیایی هاست، بنابراین تعجبی ندارد که تعداد مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای کوالالامپور تا این حد زیاد باشد. شما هم در سفر به این شهر بزرگ، این فرصت را از دست ندهید چون می توانید کالاهای با کیفیت و خوبی را با بودجه مناسب تهیه کنید. در پایین تعدادی از محبوبترین مراکز خرید کوالالامپور آشنا می شوید. با خبرنگاران باشید:

مراکز خرید ارزان کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

بازار خیابان پتالینگ (Petaling Street)

این خیابان یکی از زیباترین نقاط شهر است که با طاق ها و دالان های چینی و پیاده رو های آبی رنگ تزئین شده است. این خیابان، قلب اصلی شهر کوالالامپور است.

در اینجا شما می توانید انواع خرده ریز های مسافرتی، تیشرت، لوازم الکترونیک و دی وی دی های صوتی را پیدا کنید.

به محض این که جهت راستا خود را در این خیابان تغییر دهید به کوچه پس کوچه هایی می رسید که در آن رستوران های کوچک و بسیار ارزانی وجود دارد. این غذاخوری ها را مردم محلی اداره می نمایند و در آن غذاهایی مثل برنج مرغ هاینان و ماکارانی های محلی سرو می گردد.

بازار مرکزی

این بازار در سال 1888 ساخته شد و در سال 1936 افتتاح شد و یکی از اصلی ترین مراکز خرید در کوالالامپور است.

فضای داخلی این مرکز نشان دهنده جمعیت متنوعی است که در این مکان رفت و آمد دارند. در این بازار صنایع دستی بسیار زیبایی (مالایی) که به عنوان نمادی از کشور هند و یا خیابان مالاکا است، می فروشند.

غذاخوری (Walk Kasturi) یکی از دکه هایی است که در این بازار مواد غذایی می فروشد؛ همچنین، گالری انکس (Annexe) هم یکی از مراکز اصلی هنرهای معاصر این بازار است.

مرکز خرید (Peter Hoe Beyond)

جالب است بدانید این مرکز خرید حتی سایت هم ندارد و در جایی پرت و دور افتاده است اما باز هم این پاساژ در فهرست بهترین مراکز خرید کوالالامپور واقع شده است.

طراحی و اجراء این مرکز خرید توسط یک جوان مالزیایی انجام شده است. در طبقه دوم ساختمان (Lee Rubber)، قطعات منحصر به فرد لوازم خانگی، ظروف نقره، مبلمان، لباس، و غیره به فروش می رسد.

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (Suria KLCC)

این مرکز خرید در بالاترین مکان شهر قرار گرفته است . سوریا کی ال سی سی، به عنوان یکی از بهترین و بی نظیر ترین مراکز خرید کوالالامپور شناخته می گردد.

این مرکز خرید لوکس شامل شش طبقه مجلل است که برج های دوقلوی پتروناس در آن قرار گرفته اند.

کالاهای لوکس و روزمره مثل پاراکسون، فروشگاه ایستان، انبارداری مارکس و اسپنسر، غذاخوری های فوق العاده، سینما، کتابفروشی کینوکونیا، و آکوریوم های بزرگ تزئینی مواردی هستند که در این فروشگاه به چشم می خورند.

روبروی این ساختمان، یک پارک زیبا به مساحت دو هکتار وجود دارد که یکی از جذاب ترین ویژگی های این مرکز خرید شناخته می گردد.

مرکز خرید پاویلیون (Pavilion)

این مرکز خرید در واقع یکی از رقبای اصلی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی است و از اوایل سال 2012، این دو مرکز به یک تفرجگاه بسیار معروف برای خرید تبدیل شده اند.

ناهارخوری های پاوالیون هم به اندازه مراکز خرید آن شناخته شده هستند. آل عمار (غذاهای لبنانی) و غذاهای ادویه دار هندی از جمله غذاهای معروفی هستند که در این رستوران های زیبا و مجلل سرو می شوند.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 408

به "مراکز خرید ارزان کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید ارزان کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید