مزایای بیشماری که مهمانداری هواپیما دارد!

به گزارش سافاری رو، مزایای مهمانداری هواپیما

اگر قصد دارید در آینده مهماندار هواپیما شوید، بد نیست بدانید که این شغل مزایای بسیاری به غیر از سفر دارد. یکی از برترین مواردی که در خصوص شغل مهمانداران هواپیما وجود دارد، تنظیمات دقیقی است که برای آن در نظر گرفته شده است، مثلا هر شخصی مینیمم و ماکزیمم ساعت کاری خاصی دارد و ساعات کاری انعطاف پذیر و آشنایی با هزاران هزار فرد نو تنها بخشی از جذابیت کاری آن هاست. در ادامه می خواهیم تعدادی از مزایای مهمانداری هواپیما را به شما بگوییم. با خبرنگاران باشید:

مزایای بیشماری که مهمانداری هواپیما دارد!

زیر ذره بین نیستید

بیشتر مردم دوست ندارند تا مدام زیر ذره بین باشند و اگر شما هم جز همین دسته از افراد هستید ، شغل مهمانداری هواپیما یکی از برترین گزینه ها برایتان است. از آنجایی که مدیری در هواپیما وجود ندارد تا مهمانداران را کنترل کند، کنترل همه چیز در دست خود مهمانداران است.

فرصت آشنایی با افراد جالب

شغل های کمی در جهان وجود دارند تا برای شما فرصت آشنایی با افراد جالب را فراهم نمایند. از افراد مهم گرفته تا ورزشکاران وهنرمندان و افراد عادی، از هر کدام از آن ها می توان چیزی یاد گرفت البته تعداد افراد اعصاب خرد کن هم کم نیست.

غذا و اقامتگاه رایگان

یکی دیگر از مزایای مهمانداری هواپیما امکان داشتن غذا و اقامتگاه رایگان است. یکی از مواردی که اصلا بری مهمانداران هواپیما اهمیت ندارد، غذا و اقامت است چرا که ایرلاین های هواپیمایی این دو مورد را برای مهمانداران خود تهیه می نمایند و فرقی هم ندارد که شهر مقصد آن ها چه شهری باشد.

غرامت عالی

وقتی که تبدیل به یکی از خدمه پرواز می شوید نباید غرامت بالایی که برای آن در نظر گرفته شده است را فراموش کنید. علاوه بر ای مهمانداران هواپیما دستمزد بسیار بالایی هم دریافت می نمایند. در کنار همه این ها باید خدماتی که برای سلامتی آن ها در نظر گرفته می گردد و مزایای بازنشستگی را هم در نظر گرفت.

شغلی که خوشحالتان می نماید

بسته به اهداف شغلیتان و شخصیتی که دارید، مهمانداری هواپیما ممکن است مناسب ترین شغل جهان برای شما باشد. وقتی با ایرلاین های بزرگ کار می کنید، شانس این را دارید تا از تخفیف های فروشگاه های بزرگ برخوردار شوید و یا مثلا اقامتگاه رایگان داشته باشیید… این ها فقط تعدادی از مزیت های آن بود.

مزایای ویژه

در هر شغلی که باشید یکی از مهم ترین بخش های آن مزایای آن است. یکی از مزایای مهمانداری هواپیما مزایای بالای آن است، حقوق ثابتی که مالیاتی از ان کم نمی گردد. دریافت بیمه و آپارتمان ملبله، بن تخفیفی برای صدها رستوران و باشگاه در شهرهای مختلف و….

ساعات کاری انعطاف پذیر

یکی دیگر از مزیت های مهمانداری هواپیما ساعات کار انعطاف پذیر است، اینکه مهمانداران این امکان را دارند که برنامه پروازشان را به جایی که دوست دارند ببینند، تغییر دهند. البته این تا زمانی است که همه کارها به درستی انجام گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2186

به "مزایای بیشماری که مهمانداری هواپیما دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای بیشماری که مهمانداری هواپیما دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید