معرفی هتل رامادا ونکوور ، 3 ستاره

به گزارش سافاری رو، هتل رامادا ونکوور | Ramada Vancouver Hotel

این هتل که دارای 118 اتاق در 6 طبقه می باشد، با 9 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است و در منطقه سرگرمی ونکوور واقع شده است. کمتر از 1 کیلومتر از تئاتر ملکه الیزابت فاصله دارد. یک صبحانه کامل و گرم هر روز صبح در هتل سرو می گردد و دارای رستوران و کافه می باشد. هتل رامادا ونکوور Ramada Vancouver Hotel تقریبا 6 دقیقه پیاده روی از یالتون و 10 دقیقه پیاده روی از ساحل غروب خورشید فاصله دارد، پارک استنلی نیز 2.5 کیلومتر از هتل دور است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل رامادا ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل رامادا ونکوور ، 3 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل رامادا نکوور

در این هتل 3 ستاره امکاناتی از جمله خدمات 24 ساعته میز پذیرش، مرکز تجاری و امکان استفاده از اینترنت وای فای بصورت رایگان وجود دارد، همچنین دارای امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود. شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، دسترسی به روزنامه های رایگان در لابی و تلویزیون در بخش های مشترک داشته باشید، امکان استفاده از سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک و انبار چمدان نیز از خدمات دیگر این هتل محسوب می شود. ورود به این هتل از ساعت 16:00 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11:00 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. کارکنان چند زبانه این هتل نیز به زبان های چینی، هندی، فارسی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل رامادا ونکوور

خدمات تفریحی این هتل شامل سرگرمی های شبانه و مرکز تناسب اندام می باشد. همچنین این هتل درای یک کافه می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به این کافه مراجعه کنید و آنچه مورد علاقه شماست را از آن سفارش دهید.

رستوران هتل

رستوران گریل موریسی و کافه ایریش Irish & Grill Morrissey: این رستوران روزانه غذا برای صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید. شمع ها، جایگاه های چرمی پلاستیکی، شومینه و پانل های چوب تیره به همراه انواع نوشیدنی ها از جمله خصوصیات این کافه و رستوران است.

امکانات اتاق های هتل

اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی، ملافه های ضد آلرژی، قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، کمد و رخت آویز، دوش و وان در حمام و حوله بخشی از امکانات و خدمات اتاق ها در این هتل 3 ستاره می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچال و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، می توانید آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل رامادا ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق دبل دولوکس: 26 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق دبل: 26 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: 26 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین: 26 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت استودیو: 42 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت کویین: 42 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت با یم اتاق خواب: 42 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق استاندارد سینگل: 18 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: یک کیلومتر است که با پای پیاده حدود 18 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ: 1.5 کیلومتر از شما دورتر بوده که با پای پیاده حدود 26 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 5 کیلومتر است. با تاکسی حدود 10 دقیقه طی کردن این راستا طول می کشد. اتوبوس هم 32 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 5 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 12 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 60 کیلومتر دورتر است. با ترانسفر فرودگاهی حدود 2 ساعت و 51 دقیقه راه دارید. بخشی از این راستا با کشتی انجام می شود.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 7 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 9 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این راستا 25 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 5 کیلومتر دورتر است که با پای پیاده حدود 26 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 13 کیلومتر است که با تاکسی 18 دقیقه و با اتوبوس 37 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل رامادا ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V6Z 1M6، ونکوور، خیابان گرنویل 1221

1221 Granville St, Vancouver, BC V6Z 1M6, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 399

به "معرفی هتل رامادا ونکوور ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رامادا ونکوور ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید