معمای توهم نوری؛ آیا می توانید کرم پیله ساز پنهان را در 12 ثانیه پیدا کنید؟

به گزارش سافاری رو، معمای توهم نوری کرم پیله ساز؛ اگر چشمانی تیز بین دارید می توانید کرم پیله ساز را میان پروانه ها در 12 ثانیه تشخیص دهید. آیا شماچشمان تیزبین دارید؟ اگر به تصویر با دقت نگاه کنید حدس زدن کرم پیله ساز کار راحتی است.

معمای توهم نوری؛ آیا می توانید کرم پیله ساز پنهان را در 12 ثانیه پیدا کنید؟

خبرنگاران | معمای توهم نوری کرم پیله ساز؛ توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی توانیم صحنه یا تصویری را که به وسیله چشمان خود دیده ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

به گزارش خبرنگاران ، توهمات نوری اتفاقی است که ما با تماشا یک تصویر یا صحنه به وسیله چشمان خود به راحتی فریب می خوریم یا اشتباه درک می کنیم. از آنجایی که حل کردن آن ها کمی مشکل است، مردم دوست دارند توهمات نوری بیشتری را کشف نمایند. توهم نوری همواره حس کنجکاوی را در بین مردم فعال می نمایند. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می نماید، بلکه کارایی مغز و چشم ها را در توسعه مهارت های مشاهده بهبود می بخشد.

اگر چشمانی تیز بین دارید می توانید کرم پیله ساز را میان پروانه ها در 12 ثانیه تشخیص دهید. آیا شماچشمان تیزبین دارید؟ اگر به تصویر با دقت نگاه کنید حدس زدن کرم پیله ساز کار راحتی است. اگر پیروز به یافتن پاسخ نشدید، برای دانستن پاسخ صحیح به انتهای مطلب مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای کرم پیله ساز میان پروانه ها

کرم پیله ساز با دایره قرمز در تصویر زیر تعیین شده است.

منبع: فرادید
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2278

به "معمای توهم نوری؛ آیا می توانید کرم پیله ساز پنهان را در 12 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای توهم نوری؛ آیا می توانید کرم پیله ساز پنهان را در 12 ثانیه پیدا کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید