ممنوعیت پارک خودرو ها در روز سیزدهم فروردین ماه، جریمه 500 هزار تومانی در انتظار متخلفان

به گزارش سافاری رو، رییس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم گفت:فردا سیزدهم فروردین ماه هرگونه پارک خودرو ها در حاشیه عظیمراه ها، اتوبان ها، تفرج گاه ها، پارک ها و مراکز تفریحی ممنوع است.

ممنوعیت پارک خودرو ها در روز سیزدهم فروردین ماه، جریمه 500 هزار تومانی در انتظار متخلفان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم در خصوص ممنوعیت های توقف و پارک خودرو ها را در روز سیزدهم فرودین ماه گفت: بنابر مصوبات جلسه امروز قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران عظیم که با حضور سردار رحیمی برگزار گردید، فردا سیزدهم فروردین ماه 1399 هرگونه پارک خودرو ها در حاشیه عظیمراه ها، اتوبان ها، تفرج گاه ها، پارک ها و مراکز تفریحی ممنوع است.

وی اضافه نمود: چنانچه تیم های پلیس راهور فاتب خودرویی را در این محدوده ها و موقعیت ها مشاهده کنند علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی، خودروی آن ها نیز به مدت یک ماه توقیف می گردد.

وی از شهروندان خواست به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده خود روز سیزدهم فروردین ماه را در خانه کنار خانواده خود بمانند و از هرگونه توقف در حاشیه بوستان ها و پارک ها و تفرجگاه ها جدا خودداری کنند.

انتهای پیغام/4076/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1013

به "ممنوعیت پارک خودرو ها در روز سیزدهم فروردین ماه، جریمه 500 هزار تومانی در انتظار متخلفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پارک خودرو ها در روز سیزدهم فروردین ماه، جریمه 500 هزار تومانی در انتظار متخلفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید