مورادی که باید همسفرتان بداند

به گزارش سافاری رو، زمانی که دو نفری به مسافرت می روید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که در سفر انفرادی و یا سفر گروهی با آن روبرو نشده اید. اما اگر قبل از سفر در خصوص تمامی کارها و برنامه های سفر باهم صحبت نموده باشید و به توافق برسید، دیگر مسئله ای نخواهید داشت. حال می دانید که باید سر چه مواردی به توافق برسید؟ در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

مورادی که باید همسفرتان بداند

پول و مدیریت هزینه ها

در خصوص پول نقدی که همراه خواهید داشت، صحبت کنید، نه صرفا راجب بودجه کلی سفر. مثلا در خصوص اینکه چند وعده در رستوران غذا بخورید و تا چه میزان میتوانید در آنجا خرج کنید، مشورت داشته باشید. در سفر هیچ کاری نباید بدون برنامه ریزی انجام گردد، مخصوصا اگر در خصوص نحوه خرج کردن پول باشد. برای هر کاری بودجه ای معین شده در نظر بگیرید و طبق آن خرج کنید.

سبک سفر

سبک سفر شما باید معین باشد. مثلا اینکه در روز چند وعده می خواهید غذا میل کنید، چه ساعت هایی بخوابید، به بیرون بروید و بیدرا شوید، آیا سفر شما ماجراجویانه است و میخواهید در کمپ اقامت داشته باشید یا به هتل می روید. شاید فکر کردن به این موارد استرسزا باشد. حتما هم نمی توانید کاملا طبق این برنامه پیش بروید زیرا ممکن است اتفاقی غیر منتظره رخ دهد اما داشتن یک پیش زمینه ذهنی به بهبود فرایند سفر شما یاری خواهد نمود. بدین ترتیب با کسی که همراهتان است مسئله ای نخواهید داشت. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

تواقع و انتظارات از سفر

از سفر چه انتظاری دارید؟ آیا سفر شما یک سفر عاشقانه است یا سفر کاری و یا فقط برای کسب تجربه و عوض شدن روحیه به سفر می روید؟ معمولا زمانی که افراد برای ماه عسل به سفر می فرایند از مشکل کمتری برخوردارند. اما زمانی که نوع سفر تغییر می نماید، اختلاف نظرها هم بیشتر می گردد. پس برنامه ریزی برای سفر و صحبت کردن در خصوص آن قبل از سفر، بسته به نوع و فرآیند سفر، باید جدی تر انجام گردد.

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 950

به "مورادی که باید همسفرتان بداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورادی که باید همسفرتان بداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید