نتایج مثبت واکسن چینی کرونا در امارات

به گزارش سافاری رو، چین از نتایج مثبت آزمایش بالینی واکسن چینی کرونا در امارات اطلاع داد.

نتایج مثبت واکسن چینی کرونا در امارات

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس امروز خبری خود گفت که چین و امارات نتایج مثبتی از آزمایش بالینی فاز سوم واکسن کووید-19 مشاهده نموده اند.

امارات متحده روز دوشنبه مجوز اضطراری استفاده از واکسن ویروس کرونا را 6 هفته بعد از شروع آزمایش بالینی این واکسن در امارات صادر کرد.

چهار واکسن ویروس کرونا در چین در مرحله آزمایش بالینی قرار دارند، دست کم 3 مورد از آنها برای توزیع بین کارکنان بخش های حساس پیشنهاد شده اند.

گویژن وو، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در مصاحبه ای با تلویزیون دولتی چین روز دوشنبه گفت که فاز 3 آزمایش بالینی به تدریج درحال انجام است و تا ماه نوامبر یا دسامبر واکسن ها برای استفاده عموم مردم آماده خواهند شد.

شرکتهای سینوفارم و سینوواک درحال فراوری سه واکسن تحت برنامه استفاده اضطراری دولت است. چهارمین واکسن کووید 19 توسط شرکت کانسینو بیولوژیک برای استفاده ارتش چین در ماه ژوئن مورد استفاده نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1333

به "نتایج مثبت واکسن چینی کرونا در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مثبت واکسن چینی کرونا در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید