نخستین رندر آیفون SE 2 منتشر شد؛ طراحی مشابه آیفون 8

به گزارش سافاری رو، از چند ماه قبل، انتشار شایعات مربوط به عرضه آیفون SE 2 شروع شد که طبق گزارش های جدید، ظاهرا قرار است با نام آیفون 9 معرفی گردد. در همین زمینه، اکانت توییتری OnLeaks که در زمینه انتشار رندرهای موثق سابقه طولانی دارد، ساعاتی قبل تصاویر رندر این گوشی را منتشر کرد.

نخستین رندر آیفون SE 2 منتشر شد؛ طراحی مشابه آیفون 8

جهت دریافت مشاوره خدمات قالب طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در گزارش های متعددی به شباهت زیاد آیفون SE 2 با آیفون 8 اشاره شده و این تصاویر هم این موضوع را تایید می نمایند. در این تصاویر وجود حاشیه های ضخیم نمایشگر و حسگر اثر انگشت موسوم به تاچ آی دی توجه را جلب می نمایند. گفته می گردد این گوشی از نمایشگر 4.7 اینچ LCD بهره می برد. به گفته این افشاگر، پنل پشتی شیشه ای آیفون SE 2 برخلاف آیفون 8 به صورت مات است که از این لحاظ مشابه آیفون 11 پرو محسوب می گردد. از دیگر تفاوت های این گوشی نسبت به آیفون 8 می توانیم به ضخامت آن ها اشاره کنیم که به جای 7.3 میلی متر احتمالا شاهد ضخامت 7.8 میلی متری خواهیم بود.

با وجود اینکه گوشی مذکور قرار است در سال 2020 روانه بازار گردد، اما اپل ترجیح داده از دوربین واحد استفاده کند که این دوربین ظاهرا مبتنی بر سنسور بزرگ تری است و از ضخامت بیشتری بهره می برد. با توجه به اینکه قلب تپنده این گوشی مشابه سری آیفون 11 یعنی A13 Bionic است، این یعنی آیفون SE 2 از لحاظ پردازشی حرف زیادی برای گفتن دارد و این قدرت پردازش بدون شک منجر به بهبود کیفیت عکس ها هم می گردد.از دیگر ویژگی های احتمالی می توانیم به تعبیه 3 گیگابایت حافظه رم اشاره کنیم.

در نهایت بر اساس گزارش های مختلف، در فصل بهار می توانیم انتظار معرفی از آیفون SE 2 را داشته باشیم که مدل پایه آن مبتنی بر 64 گیگابایت خواهد بود. از آنجایی که این گوشی قرار است به عنوان یک آیفون مقرون به صرفه انجام وظیفه کند، قیمت احتمالی 400 دلاری آن می تواند توجه بسیاری از هواداران محصولات اپل را جلب کند.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 788

به "نخستین رندر آیفون SE 2 منتشر شد؛ طراحی مشابه آیفون 8" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رندر آیفون SE 2 منتشر شد؛ طراحی مشابه آیفون 8"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید