گذراندن تعطیلات در هتل های یخی کانادا

به گزارش سافاری رو، مسافرت به کانادا و اقامت در هتل های یخی این کشور می تواند تجربه ای بسیار جذاب و غیرمعمول باشد. هتل های یخی کانادا در زمستان ساخته می شوند و اتاق ها، تخت ها، مبلمان و تمام وسایل داخل آنها از بلوک های ضخیم یخ تراشیده شده ساخته می شوند. این هتل ها معمولاً تنها در فصل زمستان وجود دارند و با گرم شدن هوا در بهار ذوب می شوند. بنابراین، فصل زمستان بهترین زمان برای تجربه اقامت در هتل های یخی کانادا است. اگر علاقه مند به تجربه هتل های یخی هستید، استان کبک بهترین مقصد است. استان کبک دارای بیشترین تعداد هتل های یخی در کانادا است که می توان به هتل ویلاژ دو گلاس در شهر کبک، هتل و سوئیت یخی والکارتیه، هتل یخ شاهی کبک و هتل یخی مونترآل اشاره کرد. این هتل ها هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که می تواند تجربه ای بی نظیر را برای مسافران فراهم کند.

گذراندن تعطیلات در هتل های یخی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

قبل از رزرو اتاق در هتل یخی، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. اول اینکه، لباس های گرم فراوان به همراه داشته باشید. دمای هوا در اتاق ها معمولاً حدود 5 تا -5 درجه سانتی گراد است. پس لباس های گرم، کلاه، دستکش و پتوی گرم را فراموش نکنید. همچنین، کیسه خواب مناسب برای شب های سرد اهمیت زیادی دارد.

دوم اینکه، توجه داشته باشید اکثر هتل ها اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی دهند. سوم اینکه، بلیط های هتل یخی معمولاً گران تر از هتل های معمولی هستند. پس بودجه کافی برای این سفر در نظر بگیرید.

حالا که آماده سفر به هتل یخی شده اید، بیایید نگاهی به جذابیت های اقامت در این هتل ها بیندازیم:

معماری خیره کننده

هتل های یخی کانادا دارای معماری بسیار زیبا و خلاقانه ای هستند. هنرمندان با استفاده از بلوک های ضخیم یخ، طرح ها و مجسمه های زیبایی را خلق می کنند که شما را مجذوب خواهد کرد. اتاق ها، راهروها، لوسترها و مبلمان همه از یخ تراشیده شده و منظره ای سرد و زیبا را به وجود می آورند.

غذا و نوشیدنی های ویژه

بسیاری از هتل های یخی کانادا، رستوران ها و بارهای ویژه ای دارند که غذا و نوشیدنی هایی متناسب با فضای سرد ارائه می دهند. شما می توانید غذاهای گرم محلی مانند فوندو و سوپ ها را در کنار انواع نوشیدنی های الکلی تجربه کنید. همچنین، نوشیدنی هایی مثل ودکای یخ زده و کاکتل های مخصوص ارائه می شود.

فعالیت های جالب زمستانی

اگر دوست دارید علاوه بر اقامت در هتل یخی، فعالیت های زمستانی جالبی را هم تجربه کنید، نگران نباشید! بسیاری از این هتل ها برنامه های جالبی مثل سواری با هاسلیج، اسکی، اسنوبرد و شب نشینی در کنار آتش را برای میهمانان خود در نظر گرفته اند.

تجربه ای منحصر به فرد

اقامت در هتل های یخی کانادا تجربه ای کاملاً متفاوت و بی نظیر است که شما هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. خوابیدن در تختخواب های یخی، دیدن معماری خیره کننده و لذت بردن از فعالیت های سرگرم کننده، همه و همه خاطراتی فراموش نشدنی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بنابراین، اگر می خواهید تعطیلات زمستانی متفاوت و جذابی داشته باشید، حتماً سفر به هتل های یخی کانادا را در برنامه خود قرار دهید. در ادامه، با معرفی جزئیات بیشتری از مشهورترین هتل های یخی کانادا، شما را با امکانات و ویژگی های هر کدام آشنا می کنیم:

هتل ویلاژ دو گلاس، شهر کبک

این هتل یخی در حومه شهر کبک واقع شده و یکی از محبوب ترین هتل های یخی کانادا است. ویلاژ دو گلاس هر ساله از اوایل ماه دسامبر تا اواخر ماه مارس باز است.

این هتل دارای 60 اتاق یخی است که هر کدام به سبکی متفاوت طراحی شده اند. دمای اتاق ها حدود 5- درجه سانتیگراد است.

علاوه بر اتاق ها، ویلاژ دو گلاس دارای یک چاپل، یک مهد کودک یخی، یک بار، رستوران، یک نمازخانه و حتی یک سینمای یخی است! همچنین فعالیت هایی مثل قایقرانی و سواری با هاسلیج نیز برای مهمانان برگزار می شود. قیمت اتاق ها از 250 تا 500 دلار در شب متغیر است.

هتل و سوئیت یخی والکارتیه

این هتل در حدود 20 دقیقه ای شهر مونترال قرار دارد و منظره بسیار زیبایی از رودخانه سن لوران دارد. والکارتیه هر سال از اواسط ماه ژانویه تا اواسط مارس باز است.

این هتل دارای 18 سوئیت یخی است که هر کدام یک اتاق خواب، یک سرویس بهداشتی، آشپزخانه و جکوزی خصوصی دارند. دمای اتاق ها حدود -3 تا -5 درجه است.

والکارتیه همچنین دارای یک رستوران، بار، اتاق کنفرانس، جکوزی بزرگ و سونا است. فعالیت هایی مثل اسکی، سواری هاسلیج، پیاده روی و شب نشینی در کنار آتش نیز برگزار می شود. قیمت سوئیت ها از 500 تا 900 دلار در شب است.

هتل یخ شاهی کبک

این هتل در مرکز شهر کبک واقع شده و در سال 2002 تاسیس شده است. هتل یخ شاهی هر سال از اوایل ژانویه تا اواسط آوریل باز است.

هتل دارای 44 اتاق بزرگ و کوچک یخی است که با طرح ها و موضوعات مختلفی تزئین شده اند. علاوه بر اتاق ها، یک گالری هنری یخی، یک بار، دو رستوران، یک نمازخانه و یک مهد کودک یخی نیز در این هتل وجود دارد. دمای اتاق ها بین -3 تا -5 درجه سانتیگراد است.

هتل یخ شاهی بسیاری از فعالیت های جذاب را نیز برای مهمانان خود برگزار می کند، از جمله سواری هاسلیج، قایقرانی، شب نشینی در کنار آتش و اجراهای موسیقی زنده. قیمت اتاق‌ها از 250 تا 500 دلار در شب متغیر است.

هتل یخی مونترال

این هتل در شهر مونترال قرار دارد و از معروف‌ترین هتل‌های یخی کانادا به شمار می‌رود. هتل یخی مونترال هر ساله از اوایل ژانویه تا اواخر مارس باز است.

این هتل دارای 15 سوییت بزرگ یخی است که هر کدام شامل یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و جکوزی می‌باشد. دمای هتل بین -3 تا -5 درجه سانتی‌گراد نگه داشته می‌شود.

علاوه بر اتاق‌ها، هتل دارای یک رستوران، بار مشروبات الکلی، استخر و جکوزی بزرگ است. فعالیت‌هایی نظیر قایقرانی، سواری با هاسلیج، شب‌نشینی و اجرای موسیقی زنده نیز برای مسافران برگزار می‌شود. قیمت اتاق‌ها از 300 تا 800 دلار در شب متغیر است.

بنابراین می‌بینید که هتل‌های یخی کانادا تجربه‌ای فراموش نشدنی و بسیار لذت‌بخش را برای گذراندن تعطیلات زمستانی فراهم می‌کنند. با برنامه‌ریزی درست و رعایت نکات لازم، می‌توانید خاطراتی شیرین را از سفر به این هتل‌های یخی زیبا در کانادا به همراه داشته باشید. پس این تجربه یگانه را از دست ندهید

انتشار: 10 آبان 1402 بروزرسانی: 10 آبان 1402 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 854

به "گذراندن تعطیلات در هتل های یخی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذراندن تعطیلات در هتل های یخی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید