همدان، اندونزی می تواند به جای چین با ایران در بخش صنعت و معدن ارتباط برقرار کند

به گزارش سافاری رو، سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه همدان با نام ابوعلی سینا نزد مردم اندونزی شناخته شده است گفت: ایران را بیشتر از اینکه به عنوان صادرکننده گردو بشناسند به عنوان وارد کننده گردو می شناسند.

همدان، اندونزی می تواند به جای چین با ایران در بخش صنعت و معدن ارتباط برقرار کند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از همدان, علیم الدین اکتاوینو ظهر امروز در نشست مدیران و فعالان مالی استان با سفیر اندونزی در ایران گفت: شهر تبریز پایتخت کشورهای اسلامی شناخته شد که به آنجا سفر کردیم و اکنون افتخار حضور و آشنایی با همدان را داریم.

وی بیان نمود: آنچه که در جلسات ماندگار است ارتباطات مالی و سرمایه گذاری است که از طرفین باقی می ماند.

اکتاوینو گفت: همدان نزد مردم اندونزی به سبب قرار دریافت آرامگاه پزشک نامی کشور ابوعلی سینا و ظرفیت هایی که دارد شناخته شده است ضمن اینکه تعدادی از دانشجویان اندونزی در همدان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه سیستم ATG در اندونزی در حال انجام است, توضیح داد: صنایع غذایی مورد استفاده در اندونزی در پوشش شیشه بوده و از ظروف پلاستیکی استفاده نمی گردد.

سفیر اندونزی در ایران گفت: هدف ما این نیست که یک سری آدرس بین ما رد و بدل گردد بلکه هدف ما این است تا ارتباطات دو طرفه و نشست های تخصصی در موضوعات مالی برگزار گردد.

اکتاوینو گفت: در اتاق بازرگانی اندونزی میزی برای ایران تعریف شده است ضمن اینکه نشست مشترکی در اتاق تهران خواهیم داشت که از اتاق همدان هم می توانند در آن حضور یابند.

وی گفت: هدف این است تا تمام افرادی که در این نشست شرکت می نمایند در رابطه مالی-تجاری با اندونزی قرار گیرند. ایران را بیشتر از اینکه به عنوان صادرنماینده گردو بشناسند به عنوان وارد نماینده گردو می شناسند. ایران را به عنوان صادرنماینده پسته می شناسند.

اکتاوینو گفت: اندونزی هم اکنون طی تفاهم نامه هایی که دارد منسوجات, کاغذ و غذا را به ایران صادر می نماید. در خصوص صنعت و معدن ایران ما با چین ارتباط داریم ولی اگر این ارتباط با ایران برقرار گردد برای اندونزی نیز بهتر خواهد بود و نیازی به چین نداریم.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 579

به "همدان، اندونزی می تواند به جای چین با ایران در بخش صنعت و معدن ارتباط برقرار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان، اندونزی می تواند به جای چین با ایران در بخش صنعت و معدن ارتباط برقرار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید