پین تا پین هوس سفر را در شما بیدار می نماید

به گزارش سافاری رو، آدم ها دوجور سفر می فرایند. یک جورش این است که می دانند کجا بفرایند، مقصد را می شناسند و درباره اش اطلاعات اولیه را دارند. جور دیگرش این است که نمی دانند دقیقا دل شان می خواهد کجا باشند، فقط دوست دارند بفرایند و در سفر باشند و از جایی که هستند، فاصله بگیرند. گاهی وقت ها متعلق به دسته اولیم و گاهی متعلق به دسته دوم اما هر دودسته جایی به هم می رسیم و آن وقتی است که باید کوله یا چمدان ببندیم، وسیله نقلیه را انتخاب کنیم و در مقصد بدانیم قرار است کجا بمانیم، کجا را بگردیم و سفرمان را چطور بگذرانیم و با چه وسیله ای برگردیم.

پین تا پین هوس سفر را در شما بیدار می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

دیگر آن موقع گذشت که مستقیم می رفتیم ترمینال و راه آهن یا شرکت هوایی و بلیت می خریدیم و تازه در مقصد راهی هتل یا مسافرخانه ای می شدیم که بپرسیم آیا برای اقامت ما جا دارند یا نه، در راهرو و اتاق ها سرک بکشیم و ببینیم آیا به قدر کافی تمیزند؟ راحتند و امکاناتی را که ما می خواهیم دارند؟ حالا می گردد به وسیله وب سایت های زیادی برای رفت و برگشت خرید و از وب سایت های دیگری هتل و مسافرخانه رزرو کرد و بعد هم در گوگل جاهای دیدنی مقصد را جست وجو کرد و اطلاعات گرفت. ولی اگر می شد همه کارهای مربوط به سفر از برنامه ریزی تا پرداخت آنلاین را به وسیله یک سایت انجام داد و وقت کمتری را صرف مقدمات سفر کرد، همه چیز خیلی راحت تر و در دسترس تر نبود؟ دلیل راه اندازی پین تاپین همین است.

- پین تا پین هوس سفر را در شما بیدار می نماید. وقتی pintapin.com را باز می کنید، درباره جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرها و روستاهای دور و نزدیک می خوانید، عکس ها و فیلم های اختصاصی را می بینید، اطلاعات جذاب و بکری درباره هر مکان کسب می کنید، و یکهو متوجه می شوید چقدر همین حالا احتیاج به سفر دارید. - پین تاپین سریع و دقیق است. در pintapin.com شهر مورد نظر را جست وجو می کنید، فهرست هتل ها و عکس های مربوط به هر یک را می بینید، اطلاعات مفید درباره هر هتل را می خوانید، از نظر کاربرانی که قبل از شما در آنجا بوده اند آگاه می شوید، هتل را برای هرچندشب که قصد اقامت دارید رزرو می کنید و هزینه اقامت را هم به صورت آنلاین می پردازید. همه را یکجا. - اگر می خواهید سفری ارزان انجام دهید و کمترین هزینه را بابت اقامت بپردازید یا اگر می خواهید ساکن جایی لوکس و مجلل با همه امکانات باشید، یا اگر دوست دارید در خانه ای تاریخی که امکانات اقامتی فراهم نموده ساکن شوید، پین تاپین هر سه امکان را فراهم می نماید. ما از هتل ها و مسافرخانه های یک ستاره اما راحت و تمیز تا هتل های پنج ستاره و خانه ها و مکان هایی تاریخی که برای اقامت مناسبند، پوشش می دهیم اما تضمین می کنیم که در هر هتلی که بخواهید اقامت کنید، هزینه ای که می پردازید کمتر از زمانی است که بخواهید مستقیم به هتل مراجعه کنید یا به وسیله سایت های دیگر رزرو را انجام دهید. کافی است مقایسه کنید.

- اگر سفر شما دانشجویی است، اگر به قصد تجارت و خرید و فروش سفر نموده اید، اگر می خواهید آب و هوا عوض کنید و قصدتان تفریح و گشت وگذار است، اگر برای حضور در همایش و جشنواره و رویداد مشخصی راهی شهری دیگر شده اید، اگر برای درمان یا کار اداری بار سفر بسته اید یا اگر دنبال ماجراجویی هستید، پین تاپین برای هر قصد و مقصد پیشنهاد و گزینه هایی مناسب و کاربردی ارایه می دهد.

- پین تاپین شما را تبدیل به یک بومی می نماید. دیگر در مقصد غریبه نیستید، لازم نیست مدام پرس وجو کنید و آدرس بگیرید و انتخاب را به لحظه آخر واگذارید. ما به شما پیشنهاد می دهیم در کدام هتل یا مسافرخانه اقامت کنید، در چه رستورانی غذا بخورید، دیدن کدام جاذبه های طبیعی و تاریخی را در برنامه تان بگنجانید، از کدام بازار و پاساژ و راسته خرید کنید و در کدام سینما فیلم ببینید و در کدام گالری نمایشگاه خوبی برپاست و آیا پیاده بروید بهتر است یا با ماشین و مترو. چه روزی و چه ساعتی از روز مناسب تر است. پین تا پین پروژه جدید شرکت ایرانی-آلمانی ایران اینترنت گروپ IIG است که با کسب وکارهای مختلف مثل بامیلو و موزاندو (فروش اینترنتی کالا)، زودفود و بدوفود (سفارش اینترنتی غذا)، اسنپ (تاکسی سرویس)، اسکانو (فروش و اجاره آنلاین املاک) در ایران فعالیت می نماید. IIG قبلاً هم در زمینه گردشگری در سطح بین الملل فعالیت نموده و تجربه پیروز قبلی این مجموعه با عنوان Jovago.com در 40 کشور پیاده سازی و امکان رزرو 200 هزار هتل و اقامتگاه فراهم شده است. آغاز کار وبسایت ما با تمرکز بر رزرواسیون هتل های داخلی است و سپس هتل های خارجی و در آینده ای نزدیک پروازها و تورهای داخلی و خارجی و سرویس های تکمیلی در دستور کار ما قرار خواهند گرفت. پین تاپین سفری راحت را برای شما فراهم می آورد، در طول سفر پشتیبان و حامی شماست؛ ارزان تر از آنچه خواسته اید، ملموس تر و در دسترس تر از آنچه تصور می کنید، کامل و جامع ودر عین حال راحت و بی قلق.

منبع: کجارو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 803

به "پین تا پین هوس سفر را در شما بیدار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پین تا پین هوس سفر را در شما بیدار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید