کالدرون و جونیور؛ وا بده لعنتی

به گزارش سافاری رو، اگر به جای این برزیلی یکی از بازیکنان جوان ایرانی به میدان می رفت، بدتر از این کار می کرد؟ اگر از آن همه توپ که درون محوطه جریمه به جونیور رسید فقط یکی تبدیل به گل می شد، بازی در نیمه دوم آن گره کور را می خورد؟ آقاجان هشتاد و سه میلیون نفر فهمیدند داستان حضور جونیور در پرسپولیس چیست و البته کمترین تقصیر را هم در جذب او شما دارید. حالا دیگر وا بده، وا بده لعنتی!

کالدرون و جونیور؛ وا بده لعنتی

اگر یک نفر خیرخواه در اطراف باشگاه پرسپولیس حضور دارد، لطفا این مطلب را برای گابریل کالدرون ترجمه کند و در اختیار سرمربی سرخپوشان قرار بدهد.

به گزارش بانک ورزش، این یک نفر، باید به او یادآوری کند کسی که جونیور براندائو را به پرسپولیس قالب نموده، پولش را تام و تمام گرفته و دارد کیفش را می نماید، دیگر دلیلی ندارد میلیون ها ایرانی خون به جگر شوند تا ثابت گردد او فوتبالیست خوبی است. آقا خوردند، بردند، رفت؛ ترکیبی که اصلا در کشور ما تازه و عجیب نیست.

شاید کالدرون فکر می نماید حالا که باشگاه هزینه ای نموده و بازیکنی خریده، باید به اندازه کافی به او فرصت داد تا هنرش را نشان بدهد، اما کدام هنر اخوی؟ اینقدر این بنده خدا را زابرا نکنید؛ از داربی تا بازی شهرستان و از سپاهان تا استادیوم خالی. کسی که یک استپ ساده نمی تواند بکند و کسی که در بازی تدارکاتی جلوی شهدای زرکان هم قادر به گلزنی نیست، چه گلی قرار است به سر پرسپولیس بزند؟

ما اساسا ملت بخشنده ای هستیم رفیق؛ قبل از این بنده خدا هم امثال تادئو و دی کارمو و اوکراینی ها و پانامایی ها آمده اند، رزق و روزی شان را از سر سفره احسان مردم ایران برداشته اند و رفته اند. بقیه تیم ها و مخصوصا همین رقیب سنتی هم کلی از این بازیکن ها داشته اند.

هیچوقت هم اصراری نبوده که مثلا ما بفهمیم اینها بازیکنان خوبی هستند. کالدرون اما با این اصرار وحشتناک، دارد عمر خودش در ایران را کوتاه تر می نماید. حیف آن فوتبال باطراوت پرسپولیس در نیم ساعت اول نیست که با ناشی گری ها و فرصت طلبی های پیاپی جونیور، از بین رفت؟

اگر به جای این برزیلی یکی از بازیکنان جوان ایرانی به میدان می رفت، بدتر از این کار می کرد؟ اگر از آن همه توپ که درون محوطه جریمه به جونیور رسید فقط یکی تبدیل به گل می شد، بازی در نیمه دوم آن گره کور را می خورد؟ آقاجان هشتاد و سه میلیون نفر فهمیدند داستان حضور جونیور در پرسپولیس چیست و البته کمترین تقصیر را هم در جذب او شما دارید. حالا دیگر وا بده، وا بده لعنتی!

پی نوشت: همه جای دنیا طرفداران تیم ها ایجنت بازیکنان و مربیان را می شناسند، اما در بنجل چپانی بزرگ فوتبال ایران، مثلا کسی آقای ف را که پشت انتقال تاریخی جونیور بوده نمی شناسد و در نتیجه او در آینده فرصت های بیشتری برای صید دلار از این آشفته بازار خواهد داشت. این، جنبه تاسف برانگیزتر داستان است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 630

به "کالدرون و جونیور؛ وا بده لعنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون و جونیور؛ وا بده لعنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید