کاله برای چینی ها خط و نشان کشید

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: تیم والیبال کاله مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا را با رجحان مقابل نماینده هند شروع کرد.

کاله برای چینی ها خط و نشان کشید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بازی با سرویس بدون بازگشت فرهاد قائمی شروع شد. تشویق تماشاگرانی که امروز بیشتر از هر روز دیگری به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده بودند نیز مزید بر علت شد تا وقت استراحت فنی اول در امتیاز 8 بر یک به سود کاله شروع گردد. شاگردان بهروز عطایی حتی 13 بر 3 هم از حریف پیش افتادند. سرویس های هدفدار و بهتر از آن دفاع روی تور، عامل فزونی کاله در ست اول بود. در ادامه بازیکنان تیم ONGC هند با استفاده از اشتباهات بازیکنان کاله، اختلاف امتیاز را در مقاطعی کم ولی در نهایت این ست را با حساب 25 بر 15 واگذار کردند.

امتیازات نماینده هند در ست دوم با خوش شانسی 2 رقمی شد. در واقع اگر اشتباهات بازیکنان در سرویس نبود، هندی ها با امتیاز زیر 10 به قهرمان لیگ برتر ایران می باختند. دفاع روی تور بی نقص از شاگردان بهروز عطایی نشان می داد که نماینده هند به خوبی توسط کادر فنی کاله بررسی شده است. این ست را کاله با نتیجه 25 بر 14 برد.

بازیکنان هند در ست سوم بازی بهتری ارائه کردند و حتی از کاله پیش هم افتادند. به هر حال بازیکنان کاله که از پیروزی خود مطمئن بودند از فشار حملات شان کم کردند ولی همین توان کاله هم برای شکست دادن هندی که پیش بینی می شد روز سختی برای نماینده ایران در جام باشگاه ها رقم بزند، کافی بود.

سرمربی کاله در اواسط این ست، حمزه زرینی را از بازی خارج کرد و میلاد عبادی پور، دریافت کننده جوان خود را به زمین فرستاد. این بازی یک طرفه در ست سوم با نتیجه 25 بر 19 به سود کاله تمام شد تا این تیم با روحیه ای مضاعف آماده بازی فردا مقابل نماینده چین گردد. چینی ها امروز به چین تایپه باختند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 642

به "کاله برای چینی ها خط و نشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاله برای چینی ها خط و نشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید