کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ مختاری به فینال نرسید

به گزارش سافاری رو، نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف ارمنستانی از رسیدن به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان بازماند.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ مختاری به فینال نرسید

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 در اسلو مرکز نروژ، محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مقابل امویان از ارمنستان با نتیجه 10 بر 6 باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

مختاری پیش از این در دور نخست، کریستوف بورگر از اتریش را 9 بر صفر به فزونی رسید، سپس برابر لی از کره جنوبی12 بر 2 به فزونی رسید و در یک چهارم نهایی هم مقابل غنی زاده از آذربایجان، 9 بر یک صاحب فزونی شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در ادامه این رقابت ها، پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم آخرین نماینده ایران در 4 وزن نخست است که در نیمه نهایی به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه به روی تشک می رود.

در وزن 77 کیلوگرم، محمد علی گرایی دارنده 2 مدال برنز جهان در دور نخست مقابل آیک مناتسکانیان از بلغارستان با نتیجه 6 بر یک به فزونی رسید و راهی هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه هم مقابل جلا بولکوادزه دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از گرجستان با نتیجه 6 بر یک به فزونی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله مقابل رومن ولاسوف دارنده 2 طلای جهان و 2 طلای المپیک در همان تایم نخست با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه 10 بر یک باخت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. گرایی برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیب روس به فینال باشد.

پیش از این سجاد عباس پور در وزن 55 کیلوگرم در دور نخست مقابل حریفی از آمریکا تن به شکست 10 بر یک داد و با توجه به شکست سنگین کشتی گیر آمریکایی در دور دوم مقابل حریفی از ارمنستان، عباس پور خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1959

به "کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ مختاری به فینال نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ مختاری به فینال نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید