آنچه در کف خیابان های نیویورک و واشنگتن رخ میدهد چهره بی روتوش آمریکاست

به گزارش سافاری رو، مردم آمریکا به دنبال آزادی و دموکراسی واقعی هستند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با ذکر این نکته گفت: کسانی که دل در گروی لیبرالیسم در کشور دارند باید بدانند که امروز لیبرالیسم در دنیا در حال سقوط و فروپاشی است

آنچه در کف خیابان های نیویورک و واشنگتن رخ میدهد چهره بی روتوش آمریکاست

کاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران چهره ای که امروز مردم دنیا از آمریکا میبینند را چهره بی روتوش آمریکا نامید و بیان کرد: آنچه که امروز مردم دنیا در کف خیابان های 50 ایالت آمریکا از جمله واشنگتن و نیویورک میبینند چهره بی روتوش آمریکاست. تصویری از حقیقت دموکراسی، آزادی و حقوق بشر در آمریکا به عنوان کشوری که تمدن غرب را نمایندگی میکند و توسط ارتش رسانه ای آمریکا و بزک نمایندگان چهره آمریکا در ایران ودنیا و کسانی که از سیا یا پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا حقوق میگرفتند تا آن را بپوشانند این چهره الان با قیام سراسری در آمریکا خودش را نشان داده است.

انبارلویی با ذکر این نکته که امام و رهبر انقلاب و روشن فکران واقعی درایران بارها درباره ماهیت آمریکا روشن گری نموده اند گفت: اما بعضی کارگران فکری برای تبلیغ لیبرال دموکراسی غرب این نکات را نمیپذیرفتند و آن را تخطئه میکردند. امروز ما میبینیم که مردم آمریکا با قیام سراسری خواستار آزادی و دموکراسی واقعی و جلوگیری از نقض حقوق بشر هستند و لذا نیازی به افشارگری درباره ماهیت آمریکا نیست.

سردبیر روزنامه رسالت ویژگی این جنبش را آمدن ارتش آمریکا به صحنه مبارزات برای اولین بار دانست و عنوان داشت: در جنبش های قبل پلیس یا گارد ملی اوضاع را جمع میکردند اما ترامپ با اعلام حکومت نظامی در آمریکا از عمق این جریان رونمایی کرد و الان پلیس در صف اول، گارد ملی در صف دوم و ارتش در صف سوم مقابله با مردم آمریکا هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به این نکته که که آمریکایی ها نقشه میکشیدند که در ایران آشوب به پا نمایند، گفت: آنها تابستان داغی را برای مردم ما پیش بینی میکردند اما خودشان گرفتار این تابستان داغ شدند.

وی با توجه به تاریخچه امید به نجات از طرف غرب در کشور ما اضافه نمود: جریان متمایل به غرب در یک مقطع گرایش به سوسیالیست داشته و بعد از فروپاشی شوروی به اردوگاه لیبرالیست کوچ کرد. این جریان در مشروطیت و نهضت ملی شدن صنعت نفت ما را به شکست رساندند ولی هوشیاری مردم و نبوغ رهبری باعث شد که این جریان پس از وقوع انقلاب مهار گردد و عده ای به خارج رفتند و عده ای نیز در داخل با هم صدایی با سرویس های دشمن در خطوط معین شده آنها حرکت کردند.

کاظم انبارلویی این گروه را بزک نمایندگان چهره آمریکا خواند و گفت: اینها راه نجات مردم را در وابستگی به آمریکا و غرب میدانند واعتقادی به نظام اسلامی و قیام مردم ایران ندارند.

سردبیر روزنامه رسالت در آخر خاتمه لیبرالیست را شکست بیان کرد و اضافه نمود:کسانی که دل در گروی لیبرالیسم در کشور دارند باید بدانند که امروز لیبرالیسم در دنیا در حال سقوط و فروپاشی است. ماباید متکی به خدا باشیم و دست روی زانوی خودمان بگذاریم و خودمان مسائل کشورمان را حل کنیم. هیچ راهکاری در بیرون از کشور وجود ندارد هر چه هست در درون ما است و ما باید در جستجوی راهکار های درونی باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1166

به "آنچه در کف خیابان های نیویورک و واشنگتن رخ میدهد چهره بی روتوش آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه در کف خیابان های نیویورک و واشنگتن رخ میدهد چهره بی روتوش آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید