اتمام جشنواره فیلم های اقتباسی شبکه چهار با جین ایر

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار در ایام تابستان از 3 تیر به تلاش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما شروع شد و مخاطبان روزانه یک اثر اقتباسی از آثار ادبی دنیا را که شامل نمایشنامه ها و داستان های کوتاه ادبی بود از قاب شبکه تماشا کردند.

اتمام جشنواره فیلم های اقتباسی شبکه چهار با جین ایر

پخش جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار در تابستان سال جاری این هفته با پخش سه فیلم تله مرگ، بیسکوییت سبز و جین ایر به خاتمه می رسد.

فیلم سینمایی تله مرگ به کارگردانی سیدنی لومت، امروز شنبه 17 شهریور ساعت 11 به نمایش در می آید.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آیرا لوین، مایکل کین و کریستوفر ریو آمده است: سیدنی برول نمایشنامه نویسی است که پس از شاهکارش به نام بازی قتل دیگر نتوانسته است اثر موفقی بیافریند. او یک شب بعد از اجرای ناموفق آخرین نمایشنامه اش در حالی که نمایشنامه ای از سوی یکی از دانشجویان خودش به نام تله مرگ دریافت نموده است به خانه باز می گردد. سیدنی پس از خواندن نمایشنامه متوجه می گردد با اثر فوق العاده ای روبه رو گردیده و به همسرش به شوخی پیشنهاد می نماید تا پس از کشتن دانشجو نمایشنامه را به نام خود ارائه دهد و ... .

فیلم سینمایی بیسکوییت سبز ساخته ریچارد فلایشر، یکشنبه 18 شهریور از شبکه چهار پخش می گردد.

بیسکوییت سبز فیلمی 131 دقیقه ای به کارگردانی ریچارد فلایشر است و بازیگرانی همچون چارلتون هستون، لی تیلور-یانگ و چاک کانرس در این فیلم نقش آفرینی نموده اند. بیسکوییت سبز در سال 1973 ساخته شد و فیلمنامه نویس آن استنلی گرینبرگ بوده است.

فیلم سینمایی جین ایر محصول سال 2007 انگلستان، 29 شهریور ساعت 11 پخش می گردد. سینمایی جین ایر را سوزانا وایت کارگردانی کرد و در آن راث ویلسون، توبی استفانس، لورین اشبورن و جورج هنلی هنرنمایی نموده اند.

این سینمایی برگرفته از رمان چارلوت برونته است و در خلاصه داستان فیلم آمده است: جین پس از از دست دادن خانواده اش، در محیط خشک و خشن پرورشگاه بزرگ می گردد. او سپس با سمت معلمی به خانه ای اشرافی می رود، ارباب خانه (آقای روچستر) به تدریج به او علاقه مند می گردد ولی جین می فهمد که او قبلا ازدواج نموده و همسر او که حالا دیوانه است در طبقه بالا همان خانه زندگی می نماید، جین از آن خانه می گریزد و ... .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 78

به "اتمام جشنواره فیلم های اقتباسی شبکه چهار با جین ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام جشنواره فیلم های اقتباسی شبکه چهار با جین ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید