اجرای بازی یالتا در تورنتو

به گزارش سافاری رو، خبرگزاری ایلنا: نمایش بازی یالتا نوشته برایان فریل نویسنده شناخته شده ایرلندی، وام گرفته از داستان بانو و سگ ملوس از نویسنده نامی روسیه، آنتوان چخوف است.

اجرای بازی یالتا در تورنتو

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

لوون هفتوان، بازیگر فیلم هایی چون: پرویز، لرزاننده چربی، درکولا، کوپال، یک دزدی عاشقانه و... این روزها در تورنتو به سر می برد و مشغول کارگردانی نمایش بازی یالتا به زبان فارسی با بازی وحید رهبانی، هلیا ایمانی و خشایار باورصاد است.

هفتوان نمایش بازی یالتا را پیش از این در کانادا به زبان انگلیسی و در فضای باز محله دیستیلری تورنتو اجرا نموده بود که در حین اجرا تماشاگران به دنبال بازیگران در کوچه، خیابان و کافه های قدیمی شهر در حال حرکت بودند. او همچنین این نمایش را سال گذشته در بهار و زمستان 1395 در تهران روی صحنه برده است.

این بازیگر و کارگردان، فوق لیسانس خود را در رشته کارگردانی تئاتر از آموزشگاه هنرهای نمایشی روسیه دریافت کرد. در سال 1374 به کانادا مهاجرت کرد و با تأسیس کمپانی تولیدات هنری لهمز و گروه تئاتریریرا در شهر تورنتو تا به امروز نمایشنامه های متعددی را کارگردانی و اجرا نموده که ازجمله آنها می توان به: آهای کی اونجاست؟ (ویلیام سارویان)، عاشق (هارولد پینتر)، دارم خواب می بینم. نمی بینم ؟ (لوئیجی پیراندلو)، مرغ دریایی (آنتوان چخوف)، شاید رؤیا (لوئیجی پیراندلو) و یکشنبه (هارچ تارونیان) اشاره نمود.

نمایش بازی یالتا کاری از گروه لهمز روز آدینه 15 سپتامبر 2017 روی صحنه خواهد رفت.

منبع: برترین ها
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 580

به "اجرای بازی یالتا در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بازی یالتا در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید