اجرای مرحله سوم توسعه پایگاه اطلاع رسانی گردشگری بجستان

به گزارش سافاری رو، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بجستان از اجرای مرحله سوم عملیات توسعه پایگاه اطلاع رسانی گردشگری این شهرستان اطلاع داد.

اجرای مرحله سوم توسعه پایگاه اطلاع رسانی گردشگری بجستان

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، امان الله نوروزی رئیس اداره میراث فرهنگی بجستان امروز دوشنبه 15 مرداد با اعلام این خبر گفت: در این مرحله احداث ساختمان نمایشگاهی و محوطه سازی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع در حال اجراست.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان بجستان یکی از دروازه های ورودی خراسان رضوی و راستا ورودی استانهای جنوبی و مرکزی است در طول سال گردشگران و مسافرین قابل توجهی از این محور تردد می نمایند که به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به زائرین علی بن موسی الرضا(ع) و افزایش ماندگاری گردشگران در شهرستان ایجاد و توسعه زیر ساختهای گردشگری جزو اولویت های این اداره است.

نوروزی گفت: دبیر خانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجستان نیز به منظور خدمات رسانی و هدایت مسافران و گردشگران در این پایگاه مستقر است.

شهرستان بجستان دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری متعدد در فاصله 280 کیلومتری جنوب مشهد واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 380

به "اجرای مرحله سوم توسعه پایگاه اطلاع رسانی گردشگری بجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مرحله سوم توسعه پایگاه اطلاع رسانی گردشگری بجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید