اخذ اقامت اروپا، موسسه مهاجرتی تیدی پارس

به گزارش سافاری رو، رپرتاژ آگهی- موسسه مهاجرتی تیدی پارس از موسسات معتبر و با تجربه بوده و در کم ترین زمان کارهای مربوط به اخذ اقامت را انجام می دهد. تیدی پارس با داشتن و کلای با تجربه در امر مهاجرت، بهترین روش های اخذ اقامت را به افراد پیشنهاد می دهد.

اخذ اقامت اروپا، موسسه مهاجرتی تیدی پارس

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اقامت ترکیه

در سال های اخیر افراد زیادی به وسیله ویزای کار به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت ترکیه، اقامت به وسیله ویزای کار است. یکی از مهمترین شرایط برای دریافت این ویزا، داشتن یک دعوت نامه کاری معتبر از یکی از شرکت های ترکیه می باشد. در حقیقت می توان گفت افراد برای داشتن مجوز کار در کشور ترکیه، باید از طرف یک شرکت معتبر در ترکیه به کار دعوت شده باشند. با توجه به قوانین کشور ترکیه در خصوص اقامت کاری، شرکت های موجود در کشور ترکیه، می توانند با توجه به کار و تخصص افراد متقاضی، از وزارت کار کشور ترکیه برای افرادی که خواستار اخذ اقامت این کشور هستند، درخواست اجازه کار کنند. اگر با درخواست این افراد برای آغاز کار در کشور ترکیه موافقت گردد، افراد می توانند به مدت یک سال در این کشور کار کنند. افراد متقاضی می توانند بعد از یک سال ویزای کاری خود را تمدید نموده و ویزای کار دو ساله و سپس سه ساله دریافت کنند. کشور ترکیه به خاطر دارا بودن شرایط مالی و صنعتی خوبش، یکی از مقاصد مهم برای مهاجرت کاری محسوب می گردد. اقامت ترکیه به وسیله ویزای کار به دو صورت مجوز کار موقت و مجوز کار دائم است. مجوز کار موقت از طرف کارفرما و یا به وسیله موسسات واسطه به افراد متقاضی اعطا می گردد. در این روش، فرد متقاضی می تواند به مدت یک سال در کشور ترکیه کار کند و بعد از سرانجام یافتن این دوره، متقاضی باید درخواست کاری خود را تمدید نماید. یکی دیگر از روش های اخذ اقامت ترکیع، اخذ اقامت ترکیه و پاسپورت با خرید خانه است.

اقامت اروپا

این روزها افراد زیادی به روش های مختلف از جمله سرمایه گذاری در حال اخذ اقامت اروپا هستند. در سال های اخیر بسیاری از کشورهای اروپایی در حال جذب افراد سرمایه گذار هستند به این ترتیب افراد متقاضی این امکان را دارند که به وسیله ویزای سرمایه گذاری، اقامت کشور اروپایی مورد نظر خود را اخذ کنند. افراد متقاضی می توانند با سرمایه گذاری به وسیله ثبت شرکت در کشورهای اروپایی سرمایه گذاری نموده و سپس اقامت دائم این کشور را به دست آورند. از آن جایی که افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی را دارند می توانند بعد از مدتی کار در یکی از کشورهای اروپایی، اقامت آن را کشور را بگیرند، کشورهای اروپایی گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب و کار محسوب می شوند. متقاضیان این امکان را دارند که به وسیله خرید ملک و یا ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی، در آن کشور اقدام به سرمایه گذاری نموده و در نتیجه بعد از مدتی اقامت آن کشور را اخذ کنند. یکی از بهترین روش ها اخذ اقامت اروپا، خرید ملک در کشور پرتغال است. در حقیت کشور پرتغال یکی از پر طرفدارترین کشورها برای سرمایه گذاری به وسیله خرید ملک می باشد. افراد متقاضی می توانند با خرید خانه ایی قدیمی به مبلغ 280 هزار یورو در مناطق کم جمعیت این کشور ، اقامت این کشور را به دست آورند. در غیر این صورت افراد می توانند خانه ایی در منطقه مورد نظر خود به مبلغ 350 هزار یورو بخرند. اگر متقاضیان بخواهند خانه ایی نو ساز در این کشور خریداری کنند، باید دست کم مبلغی در حدود 500 هزار یورو داشته باشند. افراد متقاضی به وسیله اقامت کشور پرتغال، اجازه دارند در این کشور کار نموده و ادامه تحصیل دهند. متقاضیان با اقامت کشور پرتغال به وسیله خرید ملک، این امکان را دارند تا از تمام مزایای شهروندی این کشور استفاده کنند. رشد قابل توجه قیمت ملک در کشور پرتغال در سال های اخیر، موجب شده افرادی که در این کشور ملکی خریده اند، سود قابل توجهی از این طریق به دست آورند.

اقامت اسلواکی

اسلواکی یکی از کشورهای اروپایی حوزه شنگن بوده و از آن جایی که اخذ اقامت اسلواکی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی آسان تر است، افراد زیادی سعی می کنند به روش های مختلف اقامت این کشور را به دست آورند. یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به این کشور، اخذ اقامت به وسیله تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی می باشد. مهاجرت به کشور اسلواکی به وسیله ویزای تحصیلی، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به هزینه کمتری احتیاج دارد و به همین دلیل افراد زیادی برای ادامه تحصیل به کشور اسلواکی مهاجرت می کنند. تحصیل در کشور اسلواکی به زبان اسلواکیایی کاملاً رایگان بوده و افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ایی در این کشور ادامه تحصیل دهند. در صورتی که افراد به زبان اسلواکیایی تسلط کافی نداشته باشد و بخواهند به زبان انگلیسی در این کشور درس بخوانند، مازم به پرداخت هزینه های تحصیلی خود خواهند بود. یکی دیگر از متداول ترین روش ها برای اخذ اقامت کشور اسلواکی، اقامت به وسیله ویزای کار است. افراد متقاضی در صورت داشتن ویزای کاری، می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت اقامت کاری اسلواکی دست کم باید به مدت پنج سال در این کشور کار نموده و مالیات پرداخت نموده باشند. به طور کلی افراد متقاضی برای دریافت اقامت کاری کشور اسلواکی، باید از جانب یک شرکت معتبر، یک دعوتنامه کاری داشته باشند. متقاضیان با داشتن این دعوتنامه کاری و در صورت پیدا کردن شغلی مناسب، اقامت این کشور را دریافت خواهند کرد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1648

به "اخذ اقامت اروپا، موسسه مهاجرتی تیدی پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ اقامت اروپا، موسسه مهاجرتی تیدی پارس"

1 دیدگاه

مسلم کریمی 26 تیر 1400

سلام هزینه ثبت شرکت و حساب جاری و ویزای اسلواکی

پاسخ به مسلم کریمی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید