از فستیوال خرید در استانبول جا نمانید!

به گزارش سافاری رو، پایتخت ترکیه مانند خود این کشور برای ایرانیان و بسیاری از مردم دنیا، محلی ویژه و جذاب برای سفر است. خرید در استانبول نیز به خودی خود می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد و به تنهایی زمان زیادی از حضور شما را در این شهر به خود اختصاص دهد. با این توصیف، می توانید تصور کنید فستیوال خرید استانبول چقدر می تواند جالب باشد! هرچند که استانبول تنها شهری نیست که سالانه در آن فستیوال های مختلف خرید به پاست. در کشورهای مختلف جشنواره های مختلف خرید برگزار می گردد. ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و در استانبول به عنوان پایتخت این کشور برنامه های مختلفی برای خرید در زمان های مختلف طی سال برگزار می گردد. در این مقاله، مجله خبرنگاران به یکی از بهترین زمان های خرید در استانبول پرداخته است. با ما همراه باشید.

از فستیوال خرید در استانبول جا نمانید!

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

فستیوال خرید استانبول، جشنی سرشار از خرید و هیجان

خرید در استانبول تنها برای ایرانیان جذاب و هیجان انگیز نیست. گردشگران از سراسر دنیا، بخصوص اروپا و آسیا در فصول مختلف سال به فستیوال های خرید استانبول سر می زنند. به همین دلیل، مسافران در کنار برنامه ریزی برای سفر به این شهر، استراحت و لذت بردن از جاذبه های گردشگری در پایتخت ترکیه، بخشی از زمان حضور خود را به خرید در استانبول اختصاص می دهند. برای اطلاع از فصل های حراج استانبول می توانید به مقاله خبرنگاران در این زمینه مراجعه کنید؛ اما با وجود ایونت های مختلف، فستیوال استانبول چه زمانی است و چرا برگزار می گردد؟

فستیوال خرید در استانبول، یک جشنواره متفاوت!

این جشنواره متفاوت، از 8 تا 24 ژانویه 2019 (مصادف با 18 دی ماه تا 4 بهمن) در پایتخت کشور ترکیه برگزار می گردد. این رویداد یکی از مهم ترین فستیوال ها در ترکیه به شمار می آید و در این مدت، این شهر سنتی و قدیمی را به بهشتی برای عاشقان خرید تبدیل می نماید. در ماه ژوئن (خرداد ماه) خرید در استانبول بدون توقف ادامه دارد! فعالیت های فرهنگی، اجرای نمایش و کنسرت، رژه، تدارک بازی برای بچه ها و انواع مسابقات در حاشیه این جشنواره برگزار می گردد تا حال و هوای مردم را تغییر بدهد و به خرید جنبه های جذاب دیگری هم ببخشد.

در این زمان، فروشگاه ها و مراکز خرید به تبلیغات می پردازند و از آنجا میزان فروش در این فستیوال ها به شدت افزایش پیدا می نماید، عملا برای جذب بیشترین تعداد مشتری یک جنگ تبلیغاتی به راه می افتد. در این فستیوال که از بهترین حراجی ها در استانبول است، بهترین و معروف ترین برندهای بین المللی و ترک شرکت می نمایند. این هم دقیقا همان چیزی است که مشتریان از آن سود می برند!

تخفیف های بی نظیر در فستیوال خرید استانبول!

در این حراجی بی نظیر که بسیار از برندهای معتبر را با خود همراه ساخته است، در ابتدا شامل اجناسی تا 30 درصد تخفیف می گردد؛ اما با گذشت زمان و رسیدن فستیوال به اوج فعالیت خود، تخفیف ها به 45 تا 50 درصد افزایش پیدا می نمایند. در این مدت می توانید بهترین کالاها را با کمترین قیمت پیدا کنید.

چرا فستیوال خرید در استانبول تا این حد پرطرفدار است؟

در آستانه سال نوی میلادی، زمانی که افراد بیش از همواره با شور و شوق به دنبال خرید هستند، فستیوال خرید استانبول درست در یک زمان مناسب تمام آنچه مشتریان به آن نیاز دارند را ارائه می نماید. از کیف و کفش و لباس گرفته تا لوازم الکترونیکی، عطر و هر چه فکر کنید!

بنابراین سفر به استانبول برای شرکت در این فستیوال می تواند یک ایده طلایی باشد. ما نیز با تور استانبول خبرنگاران در این سفر کنار شما هستیم تا در کمال آرامش برای خرید به این شهر بروید و برگردید.

بهترین نقاط برای خرید در فستیوال استانبول

در ترکیه مراکز خرید بزرگ و به روزی وجود دارد که می توانید در آن ها جدیدترین کالاها را از برندهای دنیای تهیه کنید. ما پیشنهاد می کنیم در این فستیوال به مراکز خریدی مانند ایستینیه پارک، زورلو، کنیون و مرکز خرید بزرگ استانبول سر بزنید. در زمان برگزاری این فستیوال در استانبول، فروشگاه ها معمولا به صورت 24 ساعته و در تمامی ساعات روز دایر هستند تا حتی یک مشتری را در این زمان از دست ندهند!

بهترین نقاط در فستیوال خرید در استانبول

در ترکیه مراکز خرید بزرگ و به روزی وجود دارد که می توانید در آن ها جدیدترین کالاها را از برندهای دنیای تهیه کنید. ما پیشنهاد می کنیم در فستیوال خرید استانبول به مراکز خریدی مانند ایستینیه پارک، زورلو، کنیون و مرکز خرید بزرگ استانبول سر بزنید. در زمان برگزاری این فستیوال در استانبول، فروشگاه ها معمولا به صورت 24 ساعته و در تمامی ساعات روز دایر هستند تا حتی یک مشتری را در این زمان از دست ندهند!

نکاتی که باید طی فستیوال استانبول رعایت کنید

اگر قصد دارید تا در این فستیوال فوق العاده شرکت کنید و سهمی از تخفیف های بی نظیر این جشنواره داشته باشید، بهتر است چند نکته را به یاد داشته باشید:

در زمان مناسب، در مکان مناسب باشید!

این جشنواره از 8 تا 24 ژانویه 2019 برگزار می گردد. بنابراین، اگر قصد دارید در این جشنواره خرید شرکت کنید، بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که در این بازه به ترکیه سفر کنید. برای سفر به استانبول می توانید از خبرنگاران رزرو هتل خود را انجام دهید.

برای خرید برنامه ریزی کنید

از آنجا که در این فستیوال خرید انواع کالاها به فروش می رسد، ممکن است اگر بدون لیست خرید به بازار بروید کمی گیج شوید. در نتیجه بهتر است از قبل به آنچه می خواهید بخرید، فکر نموده باشید.

زمان را غنیمت بشمرید

فستیوال خرید استانبول، یک حراجی دنیای است که مردم برای شرکت در آن از کشورهای دیگر به ترکیه مسافرت می نمایند. بنابراین، نکته مهم این است که در ابتدای جشنواره به خرید بروید. چراکه با گذشت چند روز از فستیوال، بیشتر سایزهای متوسط و بزرگ به فروش می رسند و اگر دیر به این جشنواره برسید، ممکن است نتوانید محصولات موردنظر خود را پیدا کنید.

این فقط یک خرید ساده نیست، پس تفریح کنید!

هدف برگزاری این فستیوال، لذت بردن از خرید است. در این جشنواره می توانید با خانواده به گردش بروید، بچه ها را با بازی های مختلف شادمان کنید و بعد از خرید در جایی برای صرف قهوه یا یک میان وعده سبک توقف کنید.

در خاتمه، برای خرید در این زمان و آشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول می توانید به مقاله خبرنگاران در این زمینه مراجعه کنید. نظر شما درباره فستیوال خرید استانبول چیست؟ آیا از خرید در این شهر تجربه ای دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 646

به "از فستیوال خرید در استانبول جا نمانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از فستیوال خرید در استانبول جا نمانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید