استقرار سامانه های شفافیت ، از بسیاری مفاسد پیشگیری می نماید

به گزارش سافاری رو، مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر خود به آذربایجان غربی در ملاقات با محمد مهدی شهریاری، استاندار این استان گفت : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صدد است سیاست استقرار سامانه های شفافیت را در تمام سطوح اجرا کند.

استقرار سامانه های شفافیت ، از بسیاری مفاسد پیشگیری می نماید

به گزارش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی سید ضیاء الدین شجاعی برهان با اشاره به استقرار سامانه های شفافیت و پنجره واحد اطلاع رسانی مجوزهای وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : این وزارتخانه ، در صدد است این سیاست را در تمام سطوح اجرا کند و این موضوع ، موجب رونق دولت الکترونیک شده و با استقرار این سامانه ها ، از بسیاری مفاسد پیشگیری می گردد .

شجاعی برهان همچنین از کوشش ها و حمایت های استاندار آذربایجان غربی در تمام حوزه های کاری این وزارتخانه تقدیر و اظهار امیدواری کرد؛ با حمایتها و تعامل دو سویه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با استانداری ، شاهد پیشرفت روزافزون این استان باشیم .

در این ملاقات محمد مهدی شهریاری ، استاندار آذربایجان غربی از وزیر تعاون ، ،کار و رفاه اجتماعی برای انتصاب ابوالفضل عبادی به عنوان مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی تشکر و حمایت کامل استانداری را از وی در راستای پیشبرد امور خاطرنشان کرد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1364

به "استقرار سامانه های شفافیت ، از بسیاری مفاسد پیشگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار سامانه های شفافیت ، از بسیاری مفاسد پیشگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید