اعلام درخواست رسمی بسکتبال ایران برای دو میزبانی انتخابی کاپ آسیا

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، پیش از این برنامه مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا بر مبنای برگزاری رفت و برگشت دیدارها در هر یک از گروه های 6 گانه تنظیم شده بود اما به دلیل ادامه فراگیری و شیوع ویروس کرونا قرار است دیدارهای پنجره دوم و سوم این رقابت ها به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از تیم ها در هر گروه برگزار گردد.

اعلام درخواست رسمی بسکتبال ایران برای دو میزبانی انتخابی کاپ آسیا

برای سفر با ارزان ترین فصل تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

ایران که در گروه E مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا با قطر، عربستان و سوریه همگروه است از متقاضیان میزبانی ملاقاتهای متمرکز این گروه بود. فدراسیون بسکتبال ایران درخواست رسمی خود برای میزبانی را روز گذشته به صورت رسمی به کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) بیان کرد.

فدراسیون بسکتبال در ایمیل ارسالی به فیبا آسیا برای میزبانی در هر دو پنجره دوم و سوم انتخابی کاپ آسیا اعلام آمادگی نموده است.

درخواست رسمی ایران برای برگزاری ملاقاتهای پنجره دوم و سوم انتخابی کاپ آسیا در حالی اعلام شده که احتمال تغییر در زمان برگزاری این ملاقاتها بعید به نظر نمی رسد. پیش از این 6 آذرماه به عنوان زمان شروع پنجره دوم معین شده بود و 30 بهمن ماه هم به عنوان زمان مقرر برای شروع ملاقاتهای پنجره سوم در نظر گرفته شده بود اما با اعلام فیبا آسیا محتمل است زمان برگزاری ملاقاتهای پنجره دوم به زمان مقرر برای ملاقاتهای پنجره سوم موکول گردد و ملاقاتهای این پنجره (سوم) هم در ماه جون یا جولای سال آینده میلادی برگزار گردد.

به گزارش خبرنگاران، عربستان و سوریه حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا هستند. ملی پوشان کشورمان در پنجره سوم هم باید قطر و عربستان ملاقات داشته باشند.

ملاقاتهای پنجره نخست مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا اسفندماه سال گذشته برگزار گردید و تیم ملی بسکتبال کشورمان طی دو ملاقات خانگی پیروز به شکست سوریه (94 بر 48) و قطر (95 بر 52) شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1348

به "اعلام درخواست رسمی بسکتبال ایران برای دو میزبانی انتخابی کاپ آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام درخواست رسمی بسکتبال ایران برای دو میزبانی انتخابی کاپ آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید