افتتاح و کلنگ زنی 20 پروژه در شهرستان بختگان

به گزارش سافاری رو، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از افتتاح وکلنگ زنی 20 پروژه با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان بختگان اطلاع داد.

افتتاح و کلنگ زنی 20 پروژه در شهرستان بختگان

به گزارش از ، قاسم پور معاون استاندار فارس از افتتاح و کلنگ زنی 20 پروژه با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان در این شهرستان اطلاع داد و اسم کرد: در این پروژه ها از اعتبارات دولتی، مشارکت بخش خصوصی و یاری خیران استفاده شده است.

او با بیان اینکه پروژه جاده سوار آغا - بسترم با اعتباری بیش از 6 میلیارد تومان به همت خیرین احداث شده است، این اقدام را حرکتی ارزنده در حوزه راه سازی برای رفاه حال و نجات جان مردم دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اهمیت مشارکت بخش خصوصی و همراهی مردم با دولت، اظهار کرد: هر گاه مردم در کنار دولت حضور یافته و در امور مشارکت نموده اند قطعا شاهد موفقیت های ارزشمند بوده است.

قاسم پور با اشاره به اینکه بختگان شهرستانی نوپا و تازه تاسیس است، اظهار کرد: بی تردید مطالبه گری منطقی و قانونی و همدلی و همراهی راه چاره رسیدن این شهرستان، بر اساس پتانسیل های متنوع موجود در منطقه، به توسعه و صندلی واقعی خود در استان و کشور است.

بر اساس این گزارش در سفر معاون استاندار فارس به شهرستان بختگان 7 پروژه شامل کلنگ زنی پیاده راه سلامت، کمربندی و آماده سازی شهرک نور به وسیله شهرداری، افتتاح 5 کیلومتر روکش آسفالت تنگ حنا، افتتاح زمین چمن مصنوعی، افتتاح فاز اول جاده چاه سوار آغا- بسترم و افتتاح پروژه گلخانه ای با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1894

به "افتتاح و کلنگ زنی 20 پروژه در شهرستان بختگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 20 پروژه در شهرستان بختگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید