اقدام عجیب توریست خارجی در قطار مسافربری چین!

به گزارش سافاری رو، توریست خارجی که در یکی از واگن های قطار در چین اقدام به اشغال جایگاه مسافران نموده بود توسط ماموران پلیس از قطار اخراج شد.

اقدام عجیب توریست خارجی در قطار مسافربری چین!

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار، یک گردشگر خارجی که اقدام به اشغال دو جایگاه در یکی از واگن های قطار مسافربری چین نموده بود با دخالت پلیس از قطار اخراج شد. این گردشگر که گفته می گردد ملیتی غنایی داشت در حالی اقدام به اشغال دو جایگاه نموده بود که از ارائه بلیط خودداری می کرد.

ماموران پلیس پس از وارد شدن به داخل قطار از این گردشگر خواستند بلیط خود را به آن ها نشان دهد. پس از لحظاتی کشمکش در حالی که این مرد از ارائه بلیط خود خودداری می کرد ماموران پلیس با توسل به زور او را از قطار بیرون کردند. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می گردد در حالی که تعدادی از مسافران به دلیل نداشتن جایگاه در راهروی قطار ایستاده اند این مرد علاوه بر آن که روی یکی از جایگاه ها نشسته است با قرار دادن ساک خود جایگاه دیگر را نیز اشغال می نماید. در ابتدا چند مامور پلیس از این مرد خواستند بلیط خود را به آن ها نشان دهد و در ادامه هنگامی که با خونسردی عجیب این مرد روبرو شدند اقدام به اخراج او از قطار کردند.

لازم به ذکر است؛ این حادثه روز شنبه در یک قطار مسافربری که از شانگهای راهی شینینگ، مرکز استان چینگ های چین بود رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 324

به "اقدام عجیب توریست خارجی در قطار مسافربری چین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب توریست خارجی در قطار مسافربری چین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید