انصراف رضا یزدانی از حضور در مسابقات جهانی کشتی آزاد

به گزارش سافاری رو، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: احساس می کنم با شرایط جسمانی فعلی و اندک زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات جهانی امکان حضور پرقدرت و با صلابت در این رویداد برایم مقدور نیست.

انصراف رضا یزدانی از حضور در مسابقات جهانی کشتی آزاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در یک اقدام جوانمردانه در راستای منافع کشتی اقدام به اعلام بیانیه ای به توضیح زیر کرد:

سال هاست به عشق مردم خوب کشورم، تمام توانم را در میادین مختلف به کار بسته ام. بارها در این جهت پر فراز و نشیب دچار آسیب دیدگی شده ام. در بالاترین رویداد ورزشی دنیا در آستانه و در حین مسابقات در دو المپیک دچار پارگی آشیل و رباط پا شده ام. بی مهری ها را بخشیدم و دگربار به عشق مردمان سرزمینم ایستادم.

پس از تحمل این آسیب دیدگی ها و پس از دوری دو ساله از کشتی بار دیگر عزم خود را برای افتخارآفرینی جزم کردم تا بتوانم با دعای خیر شما در آخرین المپیک دوران قهرمانی ام با کسب افتخار از این دوره گذر کنم. از لیگ داخلی آغاز کردم و در ادامه جهت در جام دانکلوف و مسابقات آسیایی و سپس انتخابی تیم ملی شرکت کردم.

تمام هدفم حضور قدرتمندانه و کسب افتخار در مسابقات دنیای بود زیرا صرفا حضور در این مسابقات به عنوان یک شرکت کننده بدون کسب مدال و افتخار هرگز در قاموسم تعریف نگردیده است. سعی کردم چون سربازی وظیفه شناس در اختیار کادر فنی و گوش به فرمان ایشان باشم.

آسیب دیدگی های متعدد، پس از مسابقات آسیایی و آخرین آن در آستانه مسابقات انتخابی و استمرار آن تا الان، مجال انجام تمرینات پرفشار و مستمر را از من گرفت.

احساس می کنم با شرایط جسمانی فعلی و اندک زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات دنیای امکان حضور پرقدرت و با صلابت در این رویداد برایم مقدور نمی باشد و اصرار به حضور در این مسابقات می تواند فرصت افتخارآفرینی از جوانان دیگر را برای کشور عزیزم سلب نماید.

بدینوسیله ضمن آرزوی توفیق برای کلیه اعضاء تیم اعزامی به مسابقات دنیای از کادر فنی تقدیر و تشکر می نمایم. امیدوارم بتوانم پس از رهایی از آسیب دیدگی های فعلی با سلامت کامل به عرصه قهرمانی بازگردم و با دعای خیر شما سبب ساز خوشحالی مردم خوب و نجیب سرزمینم در مسابقات آینده باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 506

به "انصراف رضا یزدانی از حضور در مسابقات جهانی کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف رضا یزدانی از حضور در مسابقات جهانی کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید