اپل واچ سری 7 به گفته ی تحلیلگر بلومبرگ سنسور فشار خون ندارد

به گزارش سافاری رو، در روز سه شنبه نشریه Nikkei Asia با منتشر کردن گزارشی مدعی شد که اپل در اپل واچ سری 7 سنسور مربوط به اندازه گیری فشار خون را قرار داده است. این گزارش همچنین نشان می داد که وجود این سنسور و همچنین استفاده از طراحی تازه باعث افزایش پیچیدگی و به وجود آمدن مشکل هایی در خط تولید این ساعت هوشمند شده است.

اپل واچ سری 7 به گفته ی تحلیلگر بلومبرگ سنسور فشار خون ندارد

مدتی بعد و در همان روز نشریه بلومبرگ با منتشر کردن گزارشی نام کرد که اپل واچ سری 7 در زمان تولید با مسائلی روبرو شده است که این مسائل در نهایت باعث می شوند که عرضه این ساعت با محدودیت و همچنین با تأخیر زمانی همراه باشد.

با وجود منتشر شدن این گزارش از طریق نشریه بلومبرگ، در این گزارش که از طریق دو تحلیلگر این نشریه یعنی Debbie Wu و Mark Gurman منتشر شده بود، از وجود سنسور میزان گیری فشار خون در نسل بعدی اپل واچ و نام بردن از این سنسور به نام یکی از دلایل به وجود آمدن مشکل در خط تولید این ساعت، حرفی زده نشده بود.

بعد از منتشر شدن گزارش Nikkei Asia گمانه زنی ها درباره وجود سنسور میزان گیری فشار خون در اپل واچ سری 7 افزایش یافت. با این وجود تحلیلگر مشهور نشریه بلومبرگ، Mark Gurman، با پست کردن توییتی در شبکه اجتماعی توییتر وجود این سنسور در اپل واچ سری 7 را رد کرد و گفت که استفاده از این سنسور در اپل واچ 7 محال است.

منتشر شدن این توییت از طریق این شخص به این معنا نیست که در آینده هم شاهد عرضه اپل واچی با این سنسور نخواهیم بود. در اوایل امسال میلادی گزارش های منتشر شدند که نشان می دادند اپل بزرگ ترین مشتری استارتاپ بریتانیای Rockley Photonics است. این شرکت بریتانیایی در زمینه تولید سنسور های غیرتهاجمی برای سنجش پارامتر های مختلف خون مانند فشار خون، قند خون و میزان الکل موجود در خون فعالیت می کند.

خبری که نشان می داد بزرگ ترین مشتری شرکت Rockley اپل است در حالی مطرح شد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه سهامش به صورت عمومی در نیویورک بود. منتشر شدن این خبر باعث رشد سهام این شرکت و افشا شدن میزان بزرگی همکاری اپل با این شرکت شد.

با توجه به منتشر شدن این خبر می توانیم بگوییم که اپل به احتمال زیاد از سنسور های ساخته شده از طریق این شرکت در محصولاتی مانند اپل واچ در آینده استفاده خواهد کرد. البته به احتمال اپل واچ های دارای این سنسور در سال های آینده عرضه خواهند شد.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که اپل در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد آنلاین در اواسط این ماه میلادی است. گزارش های منتشر شده نشان می دهند که در این رویداد از سری آیفون 13، اپل واچ سری 7 با طراحی نو و لبه های صاف، نمایشگر بزرگتر، پردازنده ی سریع تر و باتری بهتر، رونمایی خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1897

به "اپل واچ سری 7 به گفته ی تحلیلگر بلومبرگ سنسور فشار خون ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 به گفته ی تحلیلگر بلومبرگ سنسور فشار خون ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید