بازی لگویی از سری هورایزن پلی استیشن در دست ساخت است

به گزارش سافاری رو، اخبار نو حاکی از آن است که لگو (Lego) و سونی (Sony) در حال توسعه بازی نوی به نام LEGO Horizon Adventures هستند.

بازی لگویی از سری هورایزن پلی استیشن در دست ساخت است

با توجه به گزارش های منتشر شده از منابع مختلف، گفته شده که این بازی اساسا یک نسخه لگو از بازی هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) و دارای گرافیک واقع گرایانه و همه آن چیزی است که بازی های لگو به آن مشهور هستند. در حالی که جزئیات دقیق بازی نامشخص است، اما شایعات اخیر در خصوص PlayStation Showcase در هفته های آینده نشان می دهد که این بازی در این رویداد معرفی خواهد شد. در این میان گفته شده که تریلر بازی در آوریل 2024 تکمیل شده است.

به غیر از LEGO Horizon Adventures، یکی دیگر از نامزد های احتمالی برای حضور در رویداد آینده، بازسازی سایلنت 2 (Silent Hill 2) از استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) است که علیرغم اینکه گفته شده در سال 2024 به بازار عرضه می گردد، همچنان منتظر اعلام تاریخ انتشار رسمی است. دنباله گوست آو سوشیما نیز ممکن است بخشی از این رویداد باشد و گزارش های اخیر نشان می دهد که پروژه بزرگ بعدی استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) در حال نزدیک شدن به زمان معرفی است.

لازم به ذکر است که همکاری سونی با سازنده اسباب بازی دانمارکی چیز نوی نیست و این دو قبلا در مجموعه LEGO Horizon Forbidden West: Tallneck همکاری داشته اند که در کنار آخرین نسخه اصلی سری بازی ها در فوریه 2022 منتشر شد. این همکاری نو این پتانسیل را دارد که موجی از همکاری های مشابه را شروع کند که دیگر آی پی های محبوب پلی استیشن نیز سرایت کند.

در نهایت یک بازی لگو حول محور سری هورایزن، حداقل در روز اول یک بازی انحصاری پلی استیشن خواهد بود. هرچند با توجه به تعهد طولانی مدت شرکت لگو به انتشار بازی های چند پلتفرمی و کوشش سونی در راستای آوردن بازی های انحصاری خود به این پلتفرم، به نظر می رسد که LEGO Horizon Adventures حداقل پس از مدتی به رایانه های شخصی راه پیدا کند.

منبع: Insider Gaming

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 خرداد 1403 بروزرسانی: 3 خرداد 1403 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2423

به "بازی لگویی از سری هورایزن پلی استیشن در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی لگویی از سری هورایزن پلی استیشن در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید