بازی استراتژی و روایت محور Eriksholm معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش سافاری رو، بازی استراتژی و روایت محور Eriksholm: The Stolen Dream از استودیوی River End Games برای کنسول ها و رایانه های شخصی معرفی شده است.

بازی استراتژی و روایت محور Eriksholm معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

این بازی تک نفره شخصیت محور در اریکسهلم (Eriksholm) جریان دارد که شهری ساختگی در دنیایی ساختگی است که که تا حد زیادی تحت تاثیر زیبایی شناسی اوایل دهه 1900 از کشورهای نوردیک الهام گرفته شده است. این بازی داستان سه شخصیت را روایت می نماید که با هم متحد شده اند تا ظالمان خود را به چالش بکشند. تریلر رونمایی، شخصیتی اصلی داستان، هانا، نوجوانی یتیم را معرفی می نماید که در جست وجوی یافتن برادرش هرمان است. آنچه در ادامه می آید، دنباله ای از وقایع است که هانا را به یک قهرمانی تبدیل می نماید که به او و دوستانش الهام می دهد تا از ناودان های اریکسهلم برخاسته تا به نماد تغییر تبدیل شوند.

با نمای سه بعدی از بالا به پایین، بازیکنان سه شخصیت قابل بازی را کنترل خواهند کرد و در خیابان های با جزئیات متراکم و دلهره آور شهر حرکت می نمایند و از مهارت ها، ابزار ها و سلاح های منحصربه فرد هر شخصیت برای غلبه بر موانع و حل پازل ها استفاده می نمایند. بازیکنان می توانند آزادانه دوربین درون بازی را حرکت دهند تا محیط را آنالیز، قدم بعدی خود را برنامه ریزی و آن را با زمان بندی عالی اجرا نمایند. حتی یک دیالوگ مانند پچ پچ نگهبان حساس، می تواند در یافتن برترین حرکت برای پیشرفت معنادار باشد، زیرا چالش ها ممکن است راهکار های متعددی داشته باشند.

می توان گفت که Eriksholm: The Stolen Dream به طور هوشمندانه ای با هنر داستان گویی، مخفی کاری و مکانیک های گیم پلی مبتنی بر استراتژی همراه می گردد تا بازیکنان را با یک ماجراجویی مجذوب کننده همراه کند. تریلر منتشر شده از بازی چندان اطلاعات زیادی به بازیکن در خصوص بخش های مختلف بازی نمی دهد اما جلوه های بصری بازی در نگاه اول فوق العاده هستند و در این سبک کمتر اثری در حد و مقدار آن وجود دارد.

شرکت سازنده این بازی، یک استودیوی مستقر در گوتنبرگ متشکل از پانزده توسعه دهنده باتجربه است که از کارهای گذشته آن ها می توان به لیتل نایتمرز (Little Nightmares)، بتلفیلد (Battlefield) و آنرول (Unravel) اشاره نمود. بنابراین احتمال می رود که با اثری خوش ساخت در سبک استراتژی طرف باشیم.

بازی در سال 2025 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی عرضه می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1403 بروزرسانی: 23 خرداد 1403 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2426

به "بازی استراتژی و روایت محور Eriksholm معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استراتژی و روایت محور Eriksholm معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید