بروز رسانی گوگل مپس با قابلیتی نو

به گزارش سافاری رو، اپلیکیشن گوگل مپس ، قابلیت تشخیص برترین زمان حرکت

شرکت گوگل در جدیدترین به روزرسانی برای اپلیکیشن گوگل مپس ، قابلیت تشخیص برترین زمان حرکت برای رسیدن به مقصد را اضافه نموده است.

بروز رسانی گوگل مپس با قابلیتی نو

گوگل در حال اضافه کردن قابلیت های تازهی به اپلیکیشن نقشه محبوب گوگل مپس است؛ نسخه تازه این برنامه نه تنها می تواند زمان و چگونگی رسیدن به مقصد را اعلام کند، بلکه برترین زمان حرکت را هم تعیین می نماید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

در حال حاضر قابلیت تازه تنها در اختیار کاربران اندروید است؛ این قابلیت زمانی که آدرس مقصد را انتخاب کنید، به صورت یک پنجره ظاهر می گردد. در این پنجره، علاوه بر اطلاعات همیشگی مثل زمان رسیدن و فاصله تا مقصد، برترین زمان حرکت هم در قالب نموداری میله ای نشان داده می گردد. این نمودار میله ای، زمان رسیدن به مقصد را در بازه نیم ساعت گذشته تا چند ساعت آینده نشان می دهد؛ به علاوه میله مربوط به زمان حال، با توجه به شرایط ترافیک در سه رنگ قرمز، زرد یا سبز، نشان داده می گردد.

در نظر داشته باشید که قابلیت تازه گوگل مپس هنوز در مراحل اولیه توسعه است و اشکالات زیادی دارد. به عنوان مثال، گوگل مپس به شما می گوید اگر نیم ساعت زودتر راه افتاده بودید، سریع تر به مقصد می رسید؛ اما اندازه این تفاوت زمان، تعیین نمی گردد. ضمناً، عملکرد این قابلیت چندان دقیق نیست. گوگل ادعا می نماید قابلیت تازه، برای انتخاب زمان سفرهای داخل شهری آینده بسیار کارآمد خواهد بود.

قابلیت تخمین برترین زمان، از امروز در اختیار کاربران اندروید گوگل مپس واقع شده است. متأسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ انتشار این قابلیت برای کاربران iOS تعیین نشده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2140

به "بروز رسانی گوگل مپس با قابلیتی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز رسانی گوگل مپس با قابلیتی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید