نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم و استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟

به گزارش سافاری رو، چطور فیلم را در واتس آپ ذخیره کنیم؟ نحوه ذخیره عکس ها و فیلم های اپلیکیشن WhatsApp به صورت پیش فرض در دستگاه موبایل شما در محلی به صورت سکرت و مخفی ذخیره خواهد شد. در قدم اول نحوه ذخیره فیلم و استاتوس در واتساپ، اگر این پوشه را پیدا کنید می توانید به راحتی به تمامی پرونده ها و فایل ها دسترسی داشته باشید.

نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم و استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟

خبرنگاران| اگر از کاربران قدیمی واتساپ باشید به احتمال زیاد موقعی که تصاویر و ویدیو هایی که افراد مختلف قرار می دهد را می خواهید ذخیره کنید واتساپ اجازه دانلود و ذخیره این گونه از فایل ها را نمی دهد. به طور کلی هیچ گزینه ای در برنامه برای انجام این کار وجود ندارد. با این حال یک روش ساده برای ذخیره تمامی عکس ها، اعم از تصاویر پروفایل، تصاویر ارسالی و ویدیو ها وجود دارد که در ادامه خدمتتون شرح خواهیم داد.

به گزارش فرادید؛ نحوه ذخیره عکس ها و فیلم های اپلیکیشن WhatsApp به صورت پیش فرض در دستگاه موبایل شما در محلی به صورت سکرت و مخفی ذخیره خواهد شد. اگر این پوشه را پیدا کنید می توانید به راحتی به تمامی پرونده ها و فایل ها دسترسی داشته باشید.

سه روش برای ذخیره سازی استاتوس های ویدئویی و یا تصویر های واتساپ:

بعد از این که روی یکی از استوری ها یا همان استاتوس های status دوستان تان ضربه بزنید فایل اون استاتوس یا استوری در پوشه ای به نام statuses که در گالری پنهان واتس اپ واقع شده است ذخیره میگردد. همه کاری که باید انجام دهید این است که این پوشه را به نمایش بگذارید یعنی از حالت هیدن خارج کنید تا از طریق آن به این فایل های استوری دسترسی پیدا کنید و آن ها را به گالری اصلی خود منتقل کنید در این روش هیچ نیازی به دانستن هسته اندروید وجود ندارد و صرفاً با یک ترفند ساده امکان ذخیره سازی تصاویر و ویدیو های استاتوس در واتس اپ امکان پذیر خواهد بود.

مراحل قابل نمایش کردن فولدر استاتوس برای ذخیره کردن استاتوس های status واتساپ

استوری های واتساپ درپوشه ای در جهت زیر در داخل دستگاه شما دانلود می گردد (در تمامی سیستم های عامل موبایل این جهت آدرس دهی مشابه است)

My Files > Device Storage > WhatsApp > Media >. Statuses

شما با استفاده از، از هیدن خارج کردن فایل. Statuses می توانید به راحتی استوری های دوستان خود را ذخیره کنید

شما می توانید استاتوس های ویدئویی و یا تصاویر واتساپ را با استفاده از تکنیک بالا ذخیره سازی کنید

نکته: ممکن است روش از هیدن خارج کردن فایل در نسخه اندروید شما به صورت زیر باشد:

این روش آسان ترین روش برای ذخیره سازی ویدئو ها و عکس های استوری و یا استاتوس دوستان شما در اپلیکیشن واتس آپ هست این اپلیکیشن ها به راحتی به شما اجازه دریافت و دانلود استوری های واتساپ را می دهند به گونه ای که شما به راحتی می توانید با رفتن به عکس و یا ویدیو دوستان خود از این ویژگی استفاده نموده و آنها را در سیستم خود ذخیره سازی کنیم البته در بعضی از نسخه های سیستم عامل آی او اس و برای گوشی های موبایل آیفون این قابلیت به خوبی کار نمی کند به عنوان یک راه جایگزین میتوانید از کپچر کردن و یا ذخیره کردن صفحه نمایش آیفون بهره ببرید در ادامه چند اپلیکیشن برای ضبط نامحدود صفحه نمایش برای اندروید و آی او اس را معرفی می کنیم شما همچنین از این امکان می توانید فیلم های استوری اینستاگرام را نیز دانلود کنید.

این روش از طریق نصب یک اپلیکیشن که به صورت مستقل و انحصاری برای ذخیره سازی استوری واتساپ در گالری شما طراحی شده است استفاده می گردد البته این اپلیکیشن از طرف کمپانی رسمی واتساپ طراحی و توسعه داده نشده است اما به راحتی می توانید آن را در مارکت گوگل پلی بیابید همینطور اپلیکیشن مشابه آن برای ذخیره چت های اسنپ چت نیز وجود دارد که می توانید از برای دانلود اسنپ استاتوس ها و یا استوری های موجود در اسنپ چت بهره ببرید.

منبع: فرادید
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1579

به "نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم و استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ذخیره فیلم در واتساپ؛ چطور فیلم و استاتوس واتساپ را ذخیره کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید