برگزاری نخستین استارت آپ مجازی کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش سافاری رو، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به برگزاری اولین استارت آپ مجازی کشور، در حوزه فرآورده های لبنی گفت: برگزاری استارت آپ مجازی نقطه عطفی است که نویدبخش عدم توقف فعالیت ها در هر شرایط است.

برگزاری نخستین استارت آپ مجازی کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اولین استارت آپ مجازی کشور، در حوزه فرآورده های لبنی صبح امروز با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سمنان و مرکز آموزش غرب استیل برگزار گردید.

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی که در این رویداد به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت، گفت: برگزاری استارت آپ مجازی نقطه عطفی است که نوید بخش عدم توقف فعالیت ها در هر شرایطی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره رسالت این دانشگاه در بهبود فرآیندها و ارتقای ارزش اضافه نموده و اهمیت رویدادهای شتاب در تحقق این امر با اشاره به تحریم های ظالمانه اعلام کرد: کمترین آسیب پذیری کشور از تحریم ها، در بخش کشاورزی و دام بوده و ما توانسته ایم در فراوری گندم، بخش دام، طیور و صنایع وابسته شاهد کمترین آسیب باشیم و هیچ کمبودی در زمینه تامین مواد غذایی مورد احتیاج کشور احساس نکنیم.

وی توجه به بخش کشاورزی و دام را اتفاق خوبی دانست و اضافه نمود: با وجود اشتغال زایی، احتیاج به سرمایه گذاری سنگین هم نیست و این در حالی است که طبق برآوردها، برای فراوری یک شغل، به حداقل 500 میلیون تومان سرمایه احتیاج است.

محمدحسین امید تاکید نمود: نتیجه توجه به سرمایه گذاری و ارزش اضافه نموده در این بخش، علاوه بر یاری به سلامت خانواده و اقتصاد کشور، ارزآوری و سودآوری قابل توجه نیز هست.

در ادامه این جلسه، قربانیان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سمنان به نقش این دانشگاه در اقتصاد کشور اشاره نمود و گفت: ارزش اضافه نموده لبنیات و محصولات دامی در کشور به چند هزار میلیارد تومان می رسد و این امر نشان می دهد که کشور چه بهره­ ای می تواند از این گردش اقتصادی داشته باشد.

وی دانشگاه جامع علمی کاربردی را به مثابه یک دولت کوچک دانست که می تواند با استفاده از فرصت ها، قابلیت ها و مزیت های هر استان و ایجاد هم افزایی و اشتراک بین آنها، به حل مسائل کشور یاری کند.

لازم به ذکر است در این رویداد شتاب، 70 طرح شرکت داشت که از میان آنها 10 طرح ارائه شد و مورد قضاوت داوران نهاده شد.

اطلاعات مربوط به طرح ها و امتیازات آنها و طرح­ های برگزیده در سایت uastartup برای علاقمندان قابل دسترسی است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1175

به "برگزاری نخستین استارت آپ مجازی کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین استارت آپ مجازی کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید