تعریف و تمجید ستاره سابق اینتر از طارمی، تمجید ها از طارمی در اروپا ادامه دارد

به گزارش سافاری رو، مدافع افسانه ای سابق اینتر معتقد است اینتر باید هر طور شده مهاجم پورتو را مهار کند.

تعریف و تمجید ستاره سابق اینتر از طارمی، تمجید ها از طارمی در اروپا ادامه دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران و به نقل از سایت کوریره، در شب آخر از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اینتر در خانه به ملاقات پورتو می رود.

جوزپه برگومی، مدافع سابق اینتر، که یکی از محبوب ترین و برترین مدافعان تاریخ این تیم ایتالیایی است درباره جدال دو تیم که در استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان برگزار خواهد شد، گفت: اینتر بازی خیلی مهمی در خانه مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا دارد و باید از این ملاقات به برترین شکل ممکن استفاده کند. نباید فرصت میزبانی را از دست بدهیم و باید تمام تلاشمان را بکنیم گل نخوریم و بتوانیم حتما برنده شویم.

یکی از ستاره های تیم پرتغالی مهدی طارمی است که از سال 2020 از ریوآوه به پورتو آمد و زیر نظر سرخیو کونسیسائو تبدیل به مهاجم گلزن و محوری شده است. این ملی پوش ایرانی نه تنها یک گلزن باهوش است که با پاس ها و حرکات خود در یک سوم دفاعی حریف کار را برای تیم مقابل سخت می نماید.

برگومی درباره پورتو گفت: آن ها تیمی هستند که می توانند با سیستم 4-4-2 یا 4-3-3 بازی نمایند، اما به شدت به طارمی وابسته اند. طارمی بازیکنی است که بیشترین موقعیت ها را در لیگ قهرمانان اروپا ایجاد نموده است. اینتر باید این شجاعت را داشته باشد که بازی آن ها را خراب کند و نگذارد طارمی بازی همیشگی خود را بکند. طارمی بازیکنی است که مدافعان اینتر باید هر طور شده متوقفش نمایند.

او در بخش پایانی صحبت هایش گفت: اینتر برای بردن بازی ها باید بازیکنان زیادی را در خط حمله به کار گیرد. نباید انتظار داشته باشیم به سادگی گل بزنیم. احتمالا بازی نزدیک و سختی خواهد شد، ولی باید هجومی باشیم. در خصوص اینکه در ابتدا چه کسی باید در خط حمله به میدان برود، می توانم بگویم که نظر من حضور لائوتارو در زمین است. ژکو در حال حاضر شرایط خوبی دارد و اعتمادبه نفس زیادی پیدا نموده است، اما اینتر همچنان به لوکاکوی واقعی احتیاج دارد که در کنار لائوتارو موقعیت گلزنی ایجاد کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2329

به "تعریف و تمجید ستاره سابق اینتر از طارمی، تمجید ها از طارمی در اروپا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف و تمجید ستاره سابق اینتر از طارمی، تمجید ها از طارمی در اروپا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید