تعطیلی مدارس تنیان به خاطر تندباد، تخریب 110 واحد مسکونی و تجاری

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران/گیلان فرماندار صومعه سرا از خسارت و تخریب بیش از 110 واحد مسکونی و تجاری در منطقه تنیان اطلاع داد گفت: به دلیل وزش تندباد هم اکنون برق 1000 خانوار منطقه تنیان در بخش میرزاکوچک این شهرستان قطع است.

تعطیلی مدارس تنیان به خاطر تندباد، تخریب 110 واحد مسکونی و تجاری

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه ویلایی قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سیدجلال سیدمحمدی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه وزش تندباد از ساعات اولیه صبح امروز در شهرستان صومعه سرا شروع شده است، اظهار کرد: بیش از 15 روستا در دهستان تنیان بخش میرزاکوچک این شهرستان با قطع برق روبرو هستند که با توجه به تخریب سنگین شبکه برق تا ظهر فردا برق این روستاها وصل می گردد.

وی اضافه نمود: براساس اعلام کارشناسان هواشناسی سرعت باد در منطقه تنیان بیش از 100 کلیومتر بر ساعت است که از همان ساعات اولیه امروز تیم های امدادی و ماموران اداره برق در محل مذکور حضور دارند.

فرماندار صومعه سرا توضیح داد: همه تیرهای شبکه برق منطقه تنیان که امروز بر اثر تندباد شکسته و تخریب شده اند از فردا و پس از برقراری برق در شبکه نوسازی و تجهیز می شوند.

سیدمحمدی از تعطیلی همه مدارس منطقه تنیان در بخش میرزاکوچک صومعه سرا طی فردا اطلاع داد و تاکید نمود: در راستای حفظ جان و اموال و اماکن مسکونی و تجاری و بناهای عمومی، با تصمیم کمیته بحران و نظارت و با هماهنگی مراجع قضایی فردا درختانی که باعث خطر، خسارت و تخریب در این منطقه هستند قطع خواهند شد.

وی از خسارت و تخریب بیش از 110 واحد مسکونی و تجاری در منطقه تنیان اطلاع داد و گفت: سقف بیش از 50 واحد مسکونی صد درصد تخریب شده و بیش از 60 واحد انباری نیز بین 50 تا 100 درصد آسیب دیده اند.

نماینده دولت در صومعه سرا افزود: میزان دقیق خسارت وارد شده به بناها و اماکن مسکونی و تجاری در منطقه تنیان پس از کارشناسی های لازم اعلام می گردد.

وی با بیان اینکه به غیر از منطقه تنیان در بخش میرزاکوچک هم اکنون شرایط مردم مناطق مختلف شهرستان عادی است، یادآور شد: از همه شهروندان انتظار داریم با رعایت نکات ایمنی و در راستای جلوگیری از خسارت احتمالی از روشن کردن آتش در اماکن عمومی و باز خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 844

به "تعطیلی مدارس تنیان به خاطر تندباد، تخریب 110 واحد مسکونی و تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مدارس تنیان به خاطر تندباد، تخریب 110 واحد مسکونی و تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید