تماس کلوپ با ستاره آماده ولوز؛ به آنفیلد بیا آداما

به گزارش سافاری رو، به گزارش رسانه ها، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شخصا با آداما ترائوره ستاره ولوز تماس گرفته و او را برای پیوستن به تیمش تشویق نموده است.

تماس کلوپ با ستاره آماده ولوز؛ به آنفیلد بیا آداما

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های انگلیسی، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شخصا با آدما ترائوره، ستاره و وینگر باشگاه ولوز تماس گرفته و او را برای پیوستن به تیمش ترغیب نموده است.

لیورپول می داند که در انتها فصل جاری احتمال از دست دادن سادیو مانه بالا است و در نتیجه بدون تلف کردن وقت، کوشش برای پر کردن جای خالی احتمالی او را شروع نموده است. گفته می گردد مذاکرات بین لیورپول و باشگاه ولوز برای انتقال آداما ترائوره به بندر لیورپول شروع شده است.

آداما ترائوره، وینگر اسپانیایی ولوز در فصل جاری درخشان ظاهر شده و مورد توجه چند تیم عظیم اروپایی است. بر اساس این گزارش ها یورگن کلوپ به مدیریت باشگاه لیورپول اطلاع داده که ترائوره را حتما می خواهد. او حتی شخصا با ترائوره تماس تلفنی برقرار نموده و او را برای پیوستن به تیمش ترغیب نموده است.

ترائوره هم پیش از این اعلام نموده که در صورتیکه فرصتی برایش پیش بیاید که بتواند چالشی جدید را تجربه کند به آن نه نخواهد گفت. ترائوره همچنین گفته که تابستان پیش رو می تواند برایش فرصت ایده آلی باشد.

گفته می گردد مذاکرات دو باشگاه ولوز و لیورپول در مراحل پیشرفته واقع شده است و دو طرف امیدوارند بتوانند ظرف چند هفته آینده به توافق برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1139

به "تماس کلوپ با ستاره آماده ولوز؛ به آنفیلد بیا آداما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس کلوپ با ستاره آماده ولوز؛ به آنفیلد بیا آداما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید