روبن: رم در ایتالیا بهترین فوتبال را به نمایش می گذارد

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: مهاجم هلندی سرخپوشان مونیخی در آستانه جدال این تیم با رمی ها در استادیوم المپیکو تأکید کرد: شاگردان رودی گارسیا در حال حاضر ارائه دهنده بهترین فوتبال ایتالیا هستند.

روبن: رم در ایتالیا بهترین فوتبال را به نمایش می گذارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آرین روبن در آستانه دیدار امشب (سه شنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه رم در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: در حال حاضر رم سرسخت ترین رقیب ما به شمار می رود. آنها در حال حاضر بهترین فوتبال را در ایتالیا به نمایش می گذارند.

وی همچنین در مورد هم تیمی مراکشی اش که در تابستان 2014 از رم به بایرن مونیخ پیوست، گفت: بن عطیه واقعاً مدافع خوبی است و دقیقاً همان چیزی است که به آن احتیاج داشتیم. او در ادامه راه یاری زیادی به ما خواهد نمود.

همچنین توماس مولر، مهاجم ملی پوش باواریایی ها با تمجید از کاپیتان 38 ساله جالورسی گفت: توتی تنها یک اسطوره در رم نیست بلکه وفاداری او به باشگاه رم واقعاً تحسین برانگیز است، به همین خاطر کلاهم را به افتخار او از سر بر می دارم.

وی ادامه داد: به هرحال به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و می خواهیم هر چه زودتر صعودمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مسجل گردد. به عنوان یک مهاجم بازی مقابل تیمی که بعید به نظر می رسد 11 بازیکنش را پشت محوطه جریمه اش قرار دهد، لذت بخش خواهد بود.

بایرن پیش از این دیدار هر دو بازی اولش را با برد پشت سر گذاشته و در حال حاضر صدرنشین گروه E این رقابت هاست. در مقابل رم در بازی اولش در خانه خود 5 بر یک از سد زسکا مسکو گذشته است و در بازی دوم در انگلیس با شایستگی از منچسترسیتی یک امتیاز گرفت.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 563

به "روبن: رم در ایتالیا بهترین فوتبال را به نمایش می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبن: رم در ایتالیا بهترین فوتبال را به نمایش می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید