توقف رم در خانه با گل دقیقه 90، میلان به تقسیم امتیازات رضایت داد

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف رم و تساوی میلان در خانه کیه وو پیگیری شد.

توقف رم در خانه با گل دقیقه 90، میلان به تقسیم امتیازات رضایت داد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته دوازدهم سری A امشب (یک شنبه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که در مهم ترین آنها تیم رم، صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها در خانه با تساوی یک بر یک برابر تیم ساسولو متوقف شد و فرصت افزایش حاشیه امنیت خود در صدر جدول را از دست داد. در این بازی آلساندرو لونگی، مدافع ساسولو که در دقیقه 19 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، گل رم را به ثمر رساند و دومنیکو براردی در دقیقه 90 کار را به تساوی کشاند. به این ترتیب رم که هفته گذشته نیز برابر تورینو تن به تساوی داده بود برای دومین هفته متوالی متوقف شد.

در دیگر بازی مهم امشب میلان در خانه کیه وو به تساوی بدون گل رضایت داد تا طلسم نبردن بازی های خارج از خانه اش همچنان پابرجا بماند. در این بازی ریکاردو مونتولیوو، کاپیتان و هافبک میلان در دقیقه 83 از بازی اخراج شد. میلان با این نتیجه در رده یازدهم نهاده شد.

در سایر بازی های امشب نتایج زیر رقم خورد:

جنوا 2- ورونا صفر

آتالانتا 2- بولونیا یک

کالیاری 2 - تورینو یک

پارما یک - لاتزیو یک

در ادامه بازی های هفته دوازدهم سری A، امشب یوونتوس رده سومی ساعت 23:15 به وقت تهران در حساس ترین دیدار هفته میزبان ناپولی است. فیورنتینا هم در بازی همزمان پذیرای سمپدوریا است.

در جدول رده بندی سری A، رم با 34 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی و یوونتوس هر 2 با 28 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 405

به "توقف رم در خانه با گل دقیقه 90، میلان به تقسیم امتیازات رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف رم در خانه با گل دقیقه 90، میلان به تقسیم امتیازات رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید