تکلیف استقلال و بازی با طرفدار امشب معین می گردد

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای 17 نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال، تمرینات این تیم تعطیل و بازیکنان کرونایی آنها به قرنطینه رفتند. بعلاوه ملاقات حذفی آنها مقابل پیکان لغو و برگزاری ملاقات هفته شانزدهم این تیم مقابل طرفدار نیز در ابهام واقع شده است.

تکلیف استقلال و بازی با طرفدار امشب معین می گردد

کلیه اعضای تیم استقلال شب گذشته به وسیله ایفمارک تست های نو کرونا دادند که پاسخ آنها بعد از ساعت 18 امروز معین می گردد. تکلیف استقلال و ملاقات هفته شانزدهم این تیم را تست های امروز آنها معین می نماید و در صورتی که پاسخ این تست ها منفی باشد، برای شروع تمرینات تیم تصمیم گیری می گردد و در صورت مثبت بودن قرنطینه آنها ادامه خواهد یافت.

تست اعضای تیم استقلال به اینگونه انجام شد که نفراتی که تست قبلی آنها مثبت بود بدون خروج از قرنطینه و در خانه به وسیله ماموران اعزامی ایفمارک تست دادند و آنهایی که تست قبلی شان منفی بود با حضور در ایفمارک و بدون پیاده شدن از خودروهای خود تست دادند.

در صورتی که تست بیشتر اعضای تیم استقلال امشب منفی اعلام گردد، تمرینات این تیم از سر گرفته خواهد شد و امکان برگزاری ملاقات مقابل طرفدار نیز وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2147

به "تکلیف استقلال و بازی با طرفدار امشب معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف استقلال و بازی با طرفدار امشب معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید