مطهری: تسلیم نمی شویم و به قهرمانی امیدواریم، لک باید حواسش به تیم باشد

به گزارش سافاری رو، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما همواره جنگجو و مبارز است و تسلیم نمی شویم و به قهرمانی امیدواریم.

مطهری: تسلیم نمی شویم و به قهرمانی امیدواریم، لک باید حواسش به تیم باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (دوشنبه) از ساعت 20:45 در استادیوم دستگردی تهران میهمان طرفدار است. با توجه به اخراج یحیی گل محمدی در آخرین ملاقات تیمش در هفته بیست وسوم برابر استقلال و محرومیت در ملاقات برابر طرفدار، حمید مطهری به عنوان مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد.

مطهری با بیان این که صعود تیم ملی به جام جهانی را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم، درباره بازی با طرفدار گفت: در بازی رفت هم فعال بودیم. آغاز کار ما بعد از داربی این بازی است. چند روز تمرین کردیم و بازی محبت آمیز با تیم ملی امید داشتیم. سعی کردیم برای بازی با طرفدار سرحال باشیم. تیم طرفدار پر کوشش و دونده است و سعی می نمایند فضاهای بازی را ببندند.

او ادامه داد: ما پرسپولیس هستیم و تنوع تاکتیکی داریم و سعی می کنیم فوتبال رو به جلو داشته باشیم و دست پر از بازی خارج بشویم. پرسپولیس همواره جنگجو و مبارز است و تسلیم نمی شویم و به قهرمانی امیدواریم. تیم ما ژن قهرمانی دارد و تا هفته سی ام کوشش می کنیم. ما بهانه نمی آورویم و سعی می کنیم در ادامه راه برترین نتایج را بگیریم. آجرهایی به سمت افراد پیروز پرتاب می گردد اما ما سعی می کنیم از این آجرها ساختمان خوبی بسازیم. ما سعی می کنیم از طبقه ششم این ساختمان رونمایی کنیم.

مربی پرسپولیس درباره شرایط حامد لک هم گفت: او مسئله ای با کادر فنی ندارد و کادر فنی تمصمیم گرفته چند جلسه با تیم تمرین نکند. او باید همه حواسش به تیم باشد.

وی درباره نبود هوادران در بازی با طرفدار هم گفت: وقتی طرفدار باشد فوتبال رنگ و بوی خاصی دارد. تعجب می کنم چرا طرفداران نیستند. ما از بودن طرفداران انرژی می گیریم ولی از نبود آن ها محروم بودیم. به غیر از چند بازی طرفداران را نداشتیم و خواهش می کنم یاری نمایند طرفداران بیایند. فوتبال ما جنگ شده و این خوب نیست. ما به عنوان بازیکن و مربی باید از فوتبال لذت ببریم و نباید مثل جنگ باشد.

مطهری در پاسخ به سوالی گفت: من درباره داوری داربی فقط یک نکته را می گویم. داوری داربی باید کسی باشد که برترین و سرحال ترین فرد باشد. تصمیمات عجولانه باعث می گردد به داور لطمه زده گردد و تیم ها ضرر می نمایند. همه چیز فوتبال در زمین رخ می دهد و حالا اگر کسی کاری می نماید به خودش مربوط است.

او درباراه شرایط کریم باقری هم گفت: او واقعا کرونا داشت و حرف هایی که می زننند درست نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2182

به "مطهری: تسلیم نمی شویم و به قهرمانی امیدواریم، لک باید حواسش به تیم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: تسلیم نمی شویم و به قهرمانی امیدواریم، لک باید حواسش به تیم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید