آشنایی با جذابیت های گردشگری گوانجو

به گزارش سافاری رو، سفر به گوانجو برای تجار کشورمان امری روتین شده و حتی در هر دو دوره نمایشگاه گوانجو را که در طول یکسال برگزار میشود، شرکت میکنند و جذابیت نمایشگاهی این شهر باعث شهرت آن در میان ایرانیان است که البته تنها جاذبه گردشگری این شهر نمایشگاه ان نیست و جذابیت های دیگری را نیز میتوانید در گوانجو ببینید که در ادامه به مواردی اشاره خواهیم نمود.

آشنایی با جذابیت های گردشگری گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو در هنگام سفر به تور چین گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند! به گونه‌ای که غیرممکن است وارد کشور پرجمعیت و پرهیاهوی چین شوید و بازدید از شهر زیبا و جذاب گوانجو را از دست بدهید.

گوانجو در جنوب کشور چین قرار دارد و به عنوان بزرگ‌ترین شهر این منطقه شناخته می‌شود. گوانجو در گذشته با نام کانتون نیز شناخته می‌شده است و دارای آثار تاریخی بسیاری است؛ به گونه ای که قدمت چند هزار ساله این شهر در پس هر اثر تاریخی قابل مشاهده می باشد.

در تور گوانجو می‌توانید از غذاهای خوش طعم چینی که در این منطقه وجود دارد بچشید و ذائقه غذاییتان را نیز محک بزنید!

در ادامه به معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری گوانجو می پردازیم تا در هنگام سفر به این شهر بتوانید با آگاهی بیشتری از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری آن بازید به عمل بیاورید.

کلیسا جامع قلب مقدس گوانجو (Sacred Heart Cathedral)

کلیسا جامع قلب مقدس گوانجو را می‌توان به عنوان گزینه‌ای خاص از میان جاذبه‌های توریستی گوانجو در نظر گرفت. این کلیسا مساحتی بالغ بر 2754 متر مربع دارد و در نمای ظاهری آن از سنگ‌های گرانیتی استفاده شده است. در داخل کلیسا نیز می‌توانید طراحی‌های هیجان انگیز رومی را به خوبی مشاهده کنید. اگر قبل از چین سفری به کشور فرانسه داشته باشید، در اولین نگاه به این کلیسا می‌توانید معماری و ساختار کلیسای نتردام فرانسه را در یک نظر ببینید!

ساخت این بنا به دستور ناپلئون سوم امپراتور فرانسه صورت پذیرفته است و طراحی آن را نیز دو معمار فرانسوی بر عهده داشته‌اند. در طراحی کلیسا جامع قلب مقدس گوانجو از سبک طرحی گوتیک استفاده شده است.

پارک سافاری ژیانگ‌جیانگ گوانجو (Xiangjiang Safari Park)

اگر علاقه‌مند هستید که در سفر به گوانجو چین سری به آفریقا بزنید و از گونه‌های نایاب جانوری بازدید کنید، بهترین گزینه از بین جاذبه‌های توریستی گوانجو پارک سافاری ژیانگ‌جیانگ است. در این پارک می‌توانید انواع حیوانات نایاب مانند کوآلا، پانداهای غول پیکر و ببر سفید را از نزدیک و در فضای کاملاً طبیعی مشاهده کنید.

گوانجو از جاذبه‌های توریستی بی‌شماری برخوردار است. از میان جاذبه‌های هیجان انگیز این شهر می‌توان به پارک کروکودیل، جزیره شامیان، میدان ‌هایژو، پارک یوکشیو و … اشاره کرد که بازدید از هیچ کدام از آن‌ها خالی از لطف نیست. جاذبه‌های گوانجو به دلیل وسعت این شهر بسیار زیاد هستند. به گونه‌ای که در طول سفر نمی‌توانید از تمام جاذبه‌های تفریحی بازید به عمل بیاورید و باید چندین بار سفرتان را به این شهر تاریخی گوانجو تمدید کنید. جاذبه‌های شهر توریستی گوانجو منتظرتان هستند تا شما را در طول سفر شگفت زده کنند!

برج کانتون (tower canton)

این برج مخابراتی خاص و منحصر به فرد به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی گوانجو شناخته می‌شود. برج کانتون ارتفاعی در حدود 459 متر دارد و یکی از بلندترین برج‌های مخابراتی سرتاسر جهان است. بر فراز برج کانتون گوانجو می‌توانید کل شهر را زیر پای خود ببینید و تمامی نقاط شهر زیبای گوانجو را تنها در چند دقیقه تماشا کنید. در بالای این برج تله کابین‌هایی نیز وجود دارند که با سوار شدن بر آن‌ها می‌توانید اوج هیجان را در گوانجو تجربه کنید.

برج کانتون گوانجو با وجود ال ای دی‌های فراوانی که در بدنه آن به کار رفته است در هنگام شب از درخشش و زیبایی خاصی برخوردار است. این برج را به عنوان بانوی کمر باریک نیز می‌شناسند زیرا وسط برج به گونه‌ای خمیده و تو رفته طراحی شده است.

رودخانه پرل گوانجو (Pearl River)

از میان جاذبه‌های توریستی گوانجو می‌توان به رودخانه پرل اشاره کرد. این رودخانه در گذشته بی شباهت به یک دریای پهناور نبوده است؛ اما با گسترش شهر گوانجو فضای رودخانه کوچک‌تر شده است و هم اکنون عرض آن به 180 متر رسیده است! با وجود برج‌های متنوع و لوکسی که در اطراف این رودخانه بنا شده‌اند جذابیت رودخانه چندین برابر شده است. نورهایی که از پل‌های روی رودخانه و ساختمان‌های اطراف درون آب منعکس می‌شوند جلوه منحصر به فردی را برای لذت دو چندان گردشگران در گوانجو فراهم می‌کنند.

در مسیر رودخانه کشتی‌ها و قایق‌های زیادی وجود دارند که توریست‌ها می‌توانند با استفاده از آن‌ها احساس بهتری را در طول سفر تجربه کنند!

انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 116

به "آشنایی با جذابیت های گردشگری گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جذابیت های گردشگری گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید