نمایشگاه گوانجو؛ مدرن ترین نمایشگاه آسیا

به گزارش سافاری رو، بزرگ ترین و مدرن ترین نمایشگاه صنعتی و تجاری در آسیا، در گوانجو، چین برگزار می گردد. این نمایشگاه در فازهای مختلفی برگزار و در هر فاز محصولات متنوعی ارائه می گردد.

نمایشگاه گوانجو؛ مدرن ترین نمایشگاه آسیا

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

نمایشگاه واردات و صادرات گوانجو چین (Import and Export Fair) که با نام Canton Fair نیز شناخته می گردد، در سال 1957 تأسیس شده است. این نمایشگاه هرساله در دو نوبت پاییز و بهار، میزبان مهمانان خود از سراسر دنیا است. هر قسمت این نمایشگاه دارای فضای 1.18 میلیون مترمربعی و دارای 150 هزار اثر نمایشگاهی متفاوت از 16 صنعت است . تعداد غرفه داران داخلی و خارجی این نمایشگاه نزدیک به 25000 نفر است. در هر دوره این نمایشگاه، حدود 200٬000 خریدار از بیش از 210 کشور از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت می نمایند. دوره بهاری این نمایشگاه سال جاری (2018) در سه فاز مختلف برگزار می گردد؛ شما می توانید با رزرو تور گوانجو از این نمایشگاه کامل و جامع دیدن کنید.

فاز اول: از 26 تا 30 فروردین 97 (15 آوریل تا 19 آوریل 2018)

در این فاز از نمایشگاه به فروش وسایلی مانند: قطعات الکترونیکی، تجهیزات نورپردازی، وسایل نقلیه و قطعات یدکی، سخت افزار و ابزارآلات مختلف، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی و منابع انرژی در سطح بین المللی می پردازند.

در قسمت قطعات الکترونیک وسایلی مانند: محصولات صوتی و تصویری، محصولات سرگرمی دیجیتالی، وسایل ارتباطی مانند موبایل و تلفن و دستگاه فکس و...، محصولات و قطعات کامپیوتری، نرم افزارهای کامپیوتری و انواع تجهیزات شبکه وجود دارد.

در قسمت وسایل نقلیه وسایلی مانند: انواع دوچرخه و اسکوترها و اجزای آن ها، موتورسیکلت ها و قطعات آن ها، لوازم یدکی و تزئینات انواع وسایل نقلیه وجود دارد.

در قسمت ماشین آلات وسایلی مانند ماشین آلات برقی و الکترونیکی، ماشین آلات سنگین و تجهیزات آن، ماشین آلات عمومی، ماشین آلات پردازشی کوچک و لوازم جانبی صنعتی، ماشین آلات ساخت و ساز و کشاورزی وجود دارد.

در قسمت لوازم ساختمانی، مصالح ساختمانی، دکوراسیون داخلی و تجهیزات مربوط به حمام و سرویس بهداشتی را می توانید ببینید.

فاز دوم : 3 تا 7 اردیبهشت ماه 97 (23 آوریل تا 27 آوریل 2018)

در این فاز نمایشگاه به فروش کالاهای مصرفی، هدایا و وسایل مربوط به دکوراسیون منزل می پردازند.

در قسمت کالاهای مصرفی وسایلی مانند: وسایل آشپزخانه و وسایل سفره، سرامیک آشپزخانه، وسایل خانه، محصولات مراقبت شخصی، لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات و غذاهای مربوط به حیوانات خانگی وجود دارد.

در قسمت دکوراسیون خانگی وسایلی مانند: انواع سرامیک، انواع شیشه ها، بافندگی، دکوراسیون خانه، محصولات باغبانی

سنگ، آهنو مبلمان و تجهیزات اسپا در فضای باز وجود دارد.

فاز سوم : 11 تا 15 اردیبهشت ماه 97 (1 مه تا 5 مه 2018)

فاز سوم این نمایشگاه در زمینه وسایلی همچون: پارچه و لباس، کفش، لوازم اداری، کیف، محصولات سرگرمی و تفریحی، غذا، محصولات بهداشتی و وسایل پزشکی فعالیت می نماید.

در قسمت پارچه و لباس وسایلی مانند: لباس های زنانه و مردانه، لباس بچه ها، زیرپوش ها، لباس های ورزش و لباس های غیررسمی، خز، چرم، صنایع دستی و محصولات مرتبط، مد، منسوجات خانگی، مواد اولیه نساجی و پارچه و تابلو فرش و پرده های مختلف وجود دارد.

در قسمت کفش انواع کفش های مجلسی، اسپرت، کفش بچه ها و ... مختلف وجود دارند.

در قسمت وسایل اداری اتوماتیک، کاغذ، فایل های مختلف و ... وجود دارد.

در قسمت وسایل پزشکی انواع کالاهای پزشکی، داروها و وسایل بیمارستان ها و درمانگاه ها موجود است.

مجموعه واردات و صادرات چین که با نام مرکز بین المللی نمایشگاهی گوانجو نیز شناخته می گردد، بزرگ ترین مرکز نمایشگاهی مدرن در آسیا است که در جزیره Pazhou، گوانجو، چین واقع شده است. در این نمایشگاه می توانید یک اجتماع کامل از انسان ها، محیط زیست، فناوری و هوش مصنوعی را مشاهده کنید. این نمایشگاه مانند ستاره ای درخشان از آسیا در دنیا می درخشد.

آدرس نمایشگاه گوانجو :382 Yuejiang Middle Rd, Haizhu, Guangzhou, Guangdong, China

تلفن نمایشگاه گوانجو : 0864000888999

منبع: کجارو / cantonfair.net
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 390

به "نمایشگاه گوانجو؛ مدرن ترین نمایشگاه آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گوانجو؛ مدرن ترین نمایشگاه آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید