جدیدترین و پر سرو صداترین تفریحات پوکت

به گزارش سافاری رو، پوکت را جور دیگری تجربه کنید

بهترین تفریحات تور پوکت کدام ها هستند؟ این یکی از متدوالترین سوال هایی است که بعد از (آب و هوای پوکت چطور است؟)! پرسیده می گردد. مطمئنا در این باره در اینترنت چیزهای زیادی وجود دارد اما اگر از آن دسته آدمهایی هستید که حوصله خواندن 20 صفحه مطلب از سایتهای مختلف را ندارند و می خواهند سریع به جوابشان برسند، این برای شماست.

جدیدترین و پر سرو صداترین تفریحات پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

بنابراین برای اینکه سفرتان را راحت تر کنید، با خبرنگاران همراه شوید و این متن را تا سرانجام بخوانید. در اینجا سعی شده تا مطالب قدیمی در این باره حذف گردد و برخی از بهترین و جدیدترین تفریحات پوکت به شما معرفی گردد. اگر حتی بتوانید تعدادی از آنها را در برنامه سفر به پوکت بگنجانید، خاطراتی فراموش نشدنی از این جزیره زیبا برای خود رقم زده اید:

PHANG NGA BAY

مطمئنا این مکان شگفت انگیز و غیر منتظره باید در بالای لیست بازدیدتان از مکانهای دیدنی پوکت قرار داشته باشد و جایی است که خواندن هیچ مطلبی نمی تواند آن را برای شما توصیف کند و باید با چشمان خودتان از نزدیک ببینید.. بهترین کار برای رفتن به این منطقه استفاده از نوع خاصی قایق به نام کانو (canoe) و از طرف غارهای Phang Nga و دیدن مرداب های فوق العاده زیبا در سر راه است.

شهر قدیمی پوکت

مقاومت در برابر آن خیابان های پرتغالی با فروشگاه های زیبا و قصرهای باشکوه واقعا سخت است. شهر قدیمی پوکت پر از کافه های کوچک، نانوایی و رستوران و غذاخوری های بزرگ و کوچک است… و برای گذراندن یک نصف روز فراموش نشدنی، جای فوق العاده ای است. همچنین می توانید سری به فروشگاه های محلی در نزدیکی ایستگاه قطار بزنید و خیابان های کوچک آن اطراف را با مردم محلی که در بیرون خانه های خود تجمع نموده یا نشسته اند و مشغول صحبت هستند ببینید.

منظره دماغه PROMPTHEP CAPE

دماغه Prompthep ممکن است به آن بزرگی ای که انتظارش را دارید نباشد اما باز هم تعداد بسیار زیادی توریست را هر بعدازظهر مخصوصا موقع غروب خورشید به خود جذب می نماید؛ غروب های این دماغه واقعا دیدنی است. ارتفاع این منطقه زیاد است و در جنوبی ترین قسمت جزیره قرار گرفته است. منظره خلیج و جزایر اطراف از این بالا واقعا دیدنی است. اگر خواستید به این دماغه بروید حتما توقفی در منطقه آسیاب بادی داشته باشید و یک شام تایلندی خوشمزه را در یکی از رستوران ها امتحان کنید.

جزیره فی فی

جزیره فی فی هم که احتیاج به معرفی ندارد. این جزیره همانجایی است که لئوناردو دی کاپریو در سال 2000، فیلم the beach را در آنجا بازی کرد. در اینکه این جزیره مخصوصا شب ها بسیار شلوغ و مملو از جمعیت است شکی نیست، اما آنقدر زیباست که نمی توان آن را نادیده رگفت.در این جزیره می توانید انواع تفریحات را داشته باشید از شنا و غواصی در آب های تمیز این جزیره گرفته تا ساحل گردی، رستوران گردی، خرید و…

این جزیره صبح های نسبتا خلوتی را تجربه می نماید و حتی اکثر مغازه ها هم در بعد ازظهر و غروب که افراد برای گشت و گذار و خرید بیرون می آیند آغاز به باز شدن می نمایند. رستوران های کوچک زیادی در این جزیره برای هر مزاجی وجود دارد که بیشتر آنها توریستی هستند. رستوران Tonsai در این منطقه معروف است و یکی از بهترین غذاهای دریایی که در تمام عمران خورده اید را سرو می نماید.

چطور باید از میان این لیست طولانی انتخاب کنیم؟

بهترین کار این است که از قبل چند تا از آنها را انتخاب کنید و وقتی به پوکت رسیدید، با توجه به مودتان آنها را تنظیم کنید. برخی از افراد اینطور نیستند و دوست دارند در محل قرار بگیرند و بعد تصیمم بگیرند چکار نمایند و کجا بروند. مثلا ممکن است شما روز اول را برای گشت و گذار در ساحل برنامه ریزی نموده باشید و روز دوم را برای موزه گردی. اما همینکه به آنجا می رسید ببینید که دوست دارید تمام مدت گردشگری را فقط در ساحل بگذرانید. پس این به خودتان بستگی دارد.

منبع: phuket101.net

منبع: الی گشت
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 395

به "جدیدترین و پر سرو صداترین تفریحات پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین و پر سرو صداترین تفریحات پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید