تور استانبول ارزان: حضور اسباب بازی های ایران ساخت در نمایشگاه استانبول

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه اسباب بازی استانبول با شرکت 77 برند محلی و خارجی فرصتی بی نظیر برای آشنایی با برندهای روز و جدیدترین تولیدات و محصولات این صنعت است. بعضی تولیدکنندگان اسباب بازی ایران ساخت که عموما شرکت های خلاق هستند با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در این رویداد حضور می یابند و محصولات و دستاوردهای خود را در پاویون ایران به نمایش می گذارند.

تور استانبول ارزان: حضور اسباب بازی های ایران ساخت در نمایشگاه استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بازار اسباب بازی در ترکیه آینده ای روشن و رشدی مداوم و پایدار خواهد داشت. نمایشگاه اسباب بازی استانبول با توجه به اثرگذاری بالای خود بر اهالی صنعت اسباب بازی، به مکانی کارآمد برای تبادل اطلاعات و تجارب در زمینه های بدیع، صادرات، بازارهای جهانی، و تخصص و آموزش ساخت تبدیل شد. بر همین اساس، حضور شرکت های خلاق در این رویداد نقشی تاثیرگذار در توسعه بازار و تقویت ارتباطات بین المللی آنها دارد.

در این نمایشگاه محصولاتی در زمینه های مختلفی چون انواع مدل های عروسک ها و اسباب بازی ها، اسباب بازی های اکشن و شخصیت ها، اسباب بازی نوزادان و بچه ها زیر 3 سال، بازی های پازل و کارت، اسباب بازی چوبی، ابزار و تجهیزات کودک، اسباب بازی های آموزشی، اسباب بازی های خارج از منزل، پارک و باغ، تجهیزات و اسباب بازیهای دریایی و استخر، تجهیزات و اسباب بازی های ورزشی، محصولات چند رسانه ای، اسباب بازی هوشمند، مهد کودک و تجهیزات آموزشی، محصولات تبلیغاتی و جشنواره لباس و ماسک ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2138

به "تور استانبول ارزان: حضور اسباب بازی های ایران ساخت در نمایشگاه استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: حضور اسباب بازی های ایران ساخت در نمایشگاه استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید