خبرنگاران ورودی اندیمشک از سمت دوکوهه بر روی خودروهای سنگین بسته شد

به گزارش سافاری رو، اندیمشک-خبرنگاران-فرماندار اندیمشک با بیان اینکه ورود خودروهای سنگین به اندیمشک از جهت دوکوهه ممنوع می باشد گفت: از این پس تردد کامیون تنها از کمربندی اندیمشک امکان پذیر است.

خبرنگاران ورودی اندیمشک از سمت دوکوهه بر روی خودروهای سنگین بسته شد

به گزارش خبرنگاران پیمان جهانگیری روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک اندیمشک افزود:با توجه به وقوع حوادث متعدد در ورودی دوکوهه به اندیمشک و کوی لور ، از این پس تردد وسایل نقلیه سنگین از سمت پلیس راه به کوی لور ممنوع و همه خودروهای سنگین به راستا کمربندی راهنمایی می شوند.

وی گفت:با توجه به برخورداری 2 راستا جاده قدیم و آزادراه ، تردد خودرهای سنگین در ورودی شمالی اندیمشک همواره سنگین است و عبور این خودروها از محدوده شهری و کوی لور اندیمشک سبب بروز حوادث متعدد رانندگی برای ساکنان شده بود.

وی اعلام نمود:مناطق حادثه خیز شهرستان از نظر تردد خودرو نیاز به بازنگری دارند و باید در جاده های منتهی به شهر و سکونت شهروندان ، سرعت گیر و علائم راهنمایی و رانندگی نصب شود.

جهانگیری گفت:روشنایی راستاهای ورودی شهرستان با توجه به حجم تردد خودروها در ساعات شب باید تقویت شود.

به گفته فرماندار اندیمشک طرح های متعدد در راستای تقویت زیرساخت های جاده ای شهرستان آغاز شده است.

وی اجرای تعریض جاده سد دز را یکی از طرح های شاخص در این راستا بیان نمود و افزود:این پروژه بعد از سالها در شهرستان اجرا می شود که نقش چشمگیری در کاهش حوادث جاده ای در این راستا دارد.

جهانگیری اجرای طرح های مختلف طی سالهای اخیر در نقاط مختلف شهر را حائز اهمیت دانست و گفت:اجرای چندین پروژه مهم و میدان در نقاط حساس شهر اندیمشک سبب کاهش ترافیک درون شهری و رفاه مردم شده است.

وی مصوبات شورای ترافیک را لازم الاجرا بیان نمود و گفت:قصور هر مدیری در اجرای مصوبات با توجه به اهمیت حفظ جان مردم برخورد قاطع و قانونی را به دنبال دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1227

به "خبرنگاران ورودی اندیمشک از سمت دوکوهه بر روی خودروهای سنگین بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی اندیمشک از سمت دوکوهه بر روی خودروهای سنگین بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید