دادرس: توسعه زیرساخت ها در باشگاه پیکان ارزشمند و ماندگار است

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان ابراهیم ثنایی ، مهدی دادرس و کامران صاحب پناه که هر کدام در مقاطعی در سال های گذشته مدیریت باشگاه پیکان را بر عهده داشته اندبا همراهی اکبر محمدی مدیرعامل فعلی این باشگاه در بازدید از این مجموعه از تغییرات انجام شده بعلاوه سالن نو آمادگی جسمانی تارا بازدید کردند.

دادرس: توسعه زیرساخت ها در باشگاه پیکان ارزشمند و ماندگار است

مهدی دادرس مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این دوره مدیریتی گفت:آن چیزی که برای یک باشگاه ارزشمند و ماندگار است پرداخت دستمزد بالا به بازیکنان نیست بلکه همین ساخت و سازها و ایجاد امکاناتی است که می تواند سال ها بماند و برای ورزشکاران قابل استفاده باشد. این دست اتفاقات باید در همه جای ورزش کشور و باشگاهها روی بدهد و شاهد توسعه و ارتقای زیرساخت ها و فضاهای ورزشی باشیم. به مدیران باشگاه پیکان تبریک و خسته نباشید می گویم و امیدوارم این فرایند در همه جای کشور و خصوصا در حوزه ورزش ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است مجموعه آمادگی جسمانی و بدنسازی تارا در امسال با صرفه جویی و استفاده بهینه از اعتبارات و بودجه باشگاه پیکان به منظور استفاده ورزشکاران بعلاوه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2176

به "دادرس: توسعه زیرساخت ها در باشگاه پیکان ارزشمند و ماندگار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادرس: توسعه زیرساخت ها در باشگاه پیکان ارزشمند و ماندگار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید