داور 2 پنالتی استقلال را نگرفت، به مقدار 6 بازی موقعیت خلق کردیم

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم ولی ما در این بازی ملاقات به مقدار 6 بازی قبل خود موقعیت ایجاد کردیم ولی متأسفانه از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم.

داور 2 پنالتی استقلال را نگرفت، به مقدار 6 بازی موقعیت خلق کردیم

وی اضافه کرد: نفت آبادان تنها به استفاده از یک ضربه ایستگاهی یک امتیاز از ما گرفت. من بازی صنعت نفت آبادان با پرسپولیس و ملاقات این تیم با گل گهر را دیده بودم. این تیم جوانان خوبی دارد و در ادامه برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

مجیدی با اشاره به اینکه داور در این بازی دو پنالتی به سود ما نگرفت به کنایه گفت: ولی این اتفاق تأثیری در نتیجه بازی نداشت!

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: دلیل انتخاب این داور با توجه به اتفاقات دو سال پیش را نمی دانم ولی می شد به وی بازی های دیگری داد.

مجیدی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی تیمش نیز گفت: از بازیکنان خارجی تیم راضی هستم ولی در این بازی در نواختن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره خصوص شدن باشگاه استقلال تهران نیز اعلام کرد: لطفاً درباره بازی سوال کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به انتها رسید. در این بازی که از ساعت 16 در استادیوم تختی آبادان آغاز شد، مهدی حنفی (8) برای صنعت نفت و امیرحسین حسین زاده (39) برای استقلال گلزنی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2028

به "داور 2 پنالتی استقلال را نگرفت، به مقدار 6 بازی موقعیت خلق کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور 2 پنالتی استقلال را نگرفت، به مقدار 6 بازی موقعیت خلق کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید