استقلال خوزستان در راستا استقلال اهواز

به گزارش سافاری رو، باشگاه استقلال خوزستان این روزها شرایط نگران کننده ای را سپری می کند.

استقلال خوزستان در راستا استقلال اهواز

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال خوزستان، بعد از پرسپولیس آخرین قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران به تعداد میرود. تیمی که در عین شگفتی توانست به این نام مهم دست پیدا کند و تاریخ ساز شود. آبی های خوزستان تنها 3 فصل بعد از این قهرمانی به لیگ دسته اول سقوط کردند تا همین اتفاق شروعی برای درگیر شدن این باشگاه با موجی از مسائل باشد. استقلال خوزستان در یکی دو فصل گذشته با همه تلاش های اجرا شده و مسائل مالی در لیگ دسته اول نمایش آبرومندی داشته است. این تیم فصل گذشته فرصت صعود به لیگ برتر را هم داشت ولی در هفته های انتهای از کورس عقب ماند و با قرار گرفتن در رتبه ششم به کار خود انتها داد.

بعد از انتها فصل از اهواز خبر رسید که مالک این باشگاه که گروه ملی صنعتی فولاد ایران به تعداد میرود، دیگر قصد تیمداری ندارد و سهامداران این شرکت، تصویب کردند که سهام باشگاه استقلال خوزستان به فروش برسد. این درحالی است که عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران، گفت این تیم باید در استان خوزستان فعالیت کند و اجازه انتقال به استانی دیگر ندارد. (لینک مطلب)

عدم تیمداری گروه ملی از یک سو و عدم وجود متقاضی خرید امتیاز استقلال خوزستان در استان از سویی دیگر باعث شده این تیم حالت بلاتکلیفی را تجربه کند، حالتی که استقلال خوزستان را در فاصله کمی تا شروع فصل تازه فوتبالی در بلاتکلیفی محض قرار داده است.

استقلال خوزستان که در سال های اخیر از مسائل مالی رنج برده، حالا با بی سرپرستی و بلاتکلیفی، روزگار سیاه تری را سپری می کند. این روز ها شایعه شده ممکن است امتیاز این باشگاه به خارج از استان هم منتقل شود ولی با وجود مغایرت با قانون این فرایند هم احتمالاً زمان بر و البته فرصت سوزی برای این تیم اهوازی خواهد بود. باشگاهی که در دوران نه چندان دور جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده و در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته، حال روز کنونی اش شبیه به روز هایی است که تیم پرافتخار و با ریشه استقلال اهواز با همین فرمان به دره انحلال سقوط کرد و دیگر هیچ وقت اثری از آن دیده نشد. استقلال خوزستان هم اگر امروز به وضعیتش سروسامانی داده نشود، با ادامه این شرایط عاقبتی جر سرنوشت همنام همشهری اش نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1908

به "استقلال خوزستان در راستا استقلال اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خوزستان در راستا استقلال اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید