دلیخت طرفداران یوونتوس را غافلگیر کرد

به گزارش سافاری رو، مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس با انتشار پیغام هایی در شبکه های اجتماعی تعجب خیلی ها را برانگیخت.

دلیخت طرفداران یوونتوس را غافلگیر کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، در حالی که زمزمه های از سرگیری تمرینات تیم های سری A در اوایل ماه میلادی آینده شنیده می شد و طرفداران یوونتوس خودشان را برای بازگشت ستاره های شان به تمرینات آماده نموده بودند، ماتیس دلیخت به همراه نامزدش به هلند برگشته و به این ترتیب تعداد بازیکنان خارجی یوونتوس که در حال حاضر بیرون از ایتالیا هستند، به 9 نفر رسید.

انتشار یک فیلم در صفحه شخصی نامزد دلیخت، این بازیکن هلندی را در حال نرمش در یکی از مناطق هلند نشان می دهد. همچنین عکس دیگری هم منتشر شده که نشان می دهد آنها اکنون در ایتالیا حضور ندارند. آنها در روزهای شیوع کرونا در شهر تورین قرنطینه بودند اما ظاهراً در آستانه شروع فاز دوم مبارزه با این بیماری، تصمیم گرفته اند که به کشورشان برگردند. این یعنی که دلیخت در بازگشت به ایتالیا باید دو هفته قرنطینه باشد و به این ترتیب تا مدتی که اطمینان حاصل گردد که به کرونا مبتلا نیست حق شرکت در تمرینات را نخواهد داشت.

این موضوع در خصوص کریستیانو رونالدو، داگلاس کاستا، دانیلو، الکس ساندرو، گونسالو ایگواین، سامی خدیرا، آدرین رابیو و وویچخ شزنی که همگی خارج از ایتالیا حضور دارند صدق می نماید.

طبق توافقی که میان سازمان لیگ فوتبال ایتالیا و دولت این کشور اجرا شده، تمرینات فردی بازیکنان از 5 روز دیگر مجاز خواهد بود اما آنها تا 19 روز دیگر اجازه ندارند به زمین های تمرینی بروند که این موضوع خشم و نارضایتی باشگاه ها و اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا را در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1083

به "دلیخت طرفداران یوونتوس را غافلگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت طرفداران یوونتوس را غافلگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید