دو خبرنگار آسیایی ادعای النصر را رد کردند، پرسپولیس در فینال آسیا

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت شکایت النصر عربستان مبنی بر استفاده غیرقانونی پرسپولیس از خریدهای تابستانی خود به دلیل محرومیت از سوی فیفا اقدام به آنالیز اولیه این موضوع کرد.

دو خبرنگار آسیایی ادعای النصر را رد کردند، پرسپولیس در فینال آسیا

برای سفر با قیمت تورهای پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

نماینده فوتبال عربستان در حالی ادعای محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در جابجایی تابستانی را مطرح نموده است که در حکم فیفا بابت عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ که به فدراسیون فوتبال ارسال شده، محرومیت پرسپولیس را از تاریخ 12 سپتامبر میلادی (22 شهریورماه) قید نموده است.

این در حالی است که هفت بازیکن تازه وارد سرخپوشان قبل از موعد مقرر قرارداد رسمی خود را ثبت نموده و برای این تیم بازی کردند. با این حال AFC برای آنالیز هر چه دقیق تر این پرونده خواستار ارائه مستندات از سوی باشگاه پرسپولیس شده است.

پیگیری های خبرنگاران، از منابع مطلع در کنفدراسیون فوتبال آسیا که می خواستند نام آنها فاش نشود نشان از رد شکایت النصر در جلسه رسیدگی اولیه می دهد.

اعضای کمیته انضباطی و همچنین اعضای حقوقی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان 2020 آسیا جلسه ای را در این خصوص داشته اند که طی آن اجازه رای گیری به افرادی که تابعیت عربستانی داشته اند نداده است.

AFC استدلال های باشگاه النصر را برای محرومیت پرسپولیس از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا نامعتبر دانسته اما برای آنالیز ابعاد کامل این پرونده اقدام به دریافت اطلاعات از فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نموده است.

دو تن از خبرنگاران حوزه فوتبال آسیا در کشورهای هند و عمان نیز در تبادل نظر با خبرنگاران ادعای باشگاه عربستانی را بی فایده دانسته اند و از حضور قطعی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند.

با این حال کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پنجشنبه هفته جاری به باشگاه پرسپولیس فرصت دفاع داده است تا رای خود را پس از آنالیز کامل این پرونده اعلام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1365

به "دو خبرنگار آسیایی ادعای النصر را رد کردند، پرسپولیس در فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خبرنگار آسیایی ادعای النصر را رد کردند، پرسپولیس در فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید