رقابت نفس گیر در اروپا برای جذب طارمی!

به گزارش سافاری رو، دو باشگاه ایتالیایی و اسپانیایی هم برای جذب ستاره تیم ملی ایران پیشقدم شده اند تا این بازیکن را از فوتبال پرتغال جدا نمایند.

رقابت نفس گیر در اروپا برای جذب طارمی!

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به ثمر رساندن 8 گل طی 20 بازی در لیگ پرتغال برای بازیکنی که اولین سال حضورش در فوتبال اروپا را تجربه می نماید، به علاوه کیفیت فنی و پتانسیلی که طارمی از خود بروز داده، سبب شده تا این بازیکن توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

صحبت از پیوستن به اسپورتینگ لیسبون بود که نشریات پرتغالی نام بنفیکا دیگر قدرت عظیم فوتبال پرتغال را هم پیش کشیدند و در ادامه ابولا اطلاع داد که پورتو برای جذب ستاره سابق پرسپولیس پیشقدم شده است.

حالا بار دیگر این نشریه معتبر پرتغالی صحبت از انتقال طارمی نموده و ادعا نموده باشگاه های اسپانیایی به جذب او علاقه مند شده اند و در این میان از باشگاه اسپانیول نام برده می گردد که البته در جدول فعلی مسابقات شرایط خوبی ندارد و در رتبه انتهایی جدول قرار گرفته است و شاید همین موضوع انتقال طارمی را به این تیم اسپانیایی تحت الشعاع قرار بدهد.

از همین رو رئیس باشگاه ریو آوه اعتراف نموده حفظ مهاجم 27 ساله ایرانی اش، چقدر برای او سخت شده و تماس های مختلفی برای فروش او دریافت نموده است.

جذب مهدی طارمی برای تیم های اروپایی خیلی سخت شده و پس از سه قدرت عظیم فوتبال پرتغال که پورتو، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا هستند، حالا این سه باشگاه باید باشگاه های اسپانیایی را برای جذب طارمی پشت سر بگذارند.

این ها همه در شرایطی است که ابولا ادعا نموده آتالانتا که یکی از مهیج ترین تیم های حال حاضر فوتبال اروپا با گاسپرینی است و توانسته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز با درهم کوبیدن والنسیا راه پیدا کند و در جدول سری آ هم رتبه چهارم را پس از یوونتوس، لاتزیو و اینترمیلان در اختیار دارد، یکی دیگر از مشتریان پر و پا قرص طارمی است؛ آن هم در شرایطی که این تیم مهاجمان سرحالی در اختیار دارد.

این روزها بسیاری از تیم های اروپایی امیدوارند مهدی طارمی خوش قد و بالا و خوش تکنیک را برای فصل آینده در اختیار داشته باشند ولی همین امروز یکی از روزنامه های پرتغالی هم به مبلغ بالایی اشاره نموده که باید برای انتقال او، به ریو آوه بپردازند و اینکه این جابجایی چندان هم ساده نخواهد بود.

با تمام این ها باید همچنان منتظر آغاز تابستان داغ فوتبال اروپا باشیم؛ جایی که باشگاه های زیادی مشتری دو ستاره فوتبال ایران یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون هستند و شاید پس از سال ها شاهد حضور یک فوتبالیست ایرانی در یک باشگاه درجه یک اروپایی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1146

به "رقابت نفس گیر در اروپا برای جذب طارمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت نفس گیر در اروپا برای جذب طارمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید