رونمایی از سوبارو BRZ مدل 2019

به گزارش سافاری رو، سوبارو از مدل 2019 خودروی کوپه BRZ در ژاپن رونمایی کرد که بهینه سازی هایی در مقایسه با مدل سال گذشته دارد.

رونمایی از سوبارو BRZ مدل 2019

خبرنگاران | سرویس اخبار - سوبارو در ژاپن از مدل ارتقا یافته BRZ رونمایی کرد. 7 سال از فراوری این محصول می گذرد و این خودرو عملکرد پیروزی در بازار فروش داشته است. حال برای سال 2019 سوبارو تصمیم دارد تا یک سری بهینه سازی ها را روی این خودرو انجام دهد تا آن را به روز نگه دارد. البته بهینه سازی های این خودرو برای سال 2019 بسیار جزئی هستند و شاید بسیاری از خریداران نتوانند در نگاه اول متوجه تغییرات مدل 2019 نسبت به قبل شوند.

به گفته سوبارو اصلی ترین بخش بهینه سازی های جدید این خودرو شامل بهبود عملکرد آیرودینامیکی BRZ است. سوبارو با اعمال تغییراتی در آیرودینامیک این خودرو توانسته توربالانس (پیجش و مقاومت هوا) در بخش عقبی خودرو را بهبود ببخشد. مهندسین سوبارو همچنین یاری فنرهای جدیدی روی BRZ نصب نموده اند که پایداری و کنترل خودرو را بهبود می بخشند. این مدل که به طور اختصاصی برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده است با یک پک جدید با نام RA-Racing نیز قابل خریداری خواهد بود که دارای رول بار جدید و کمربندهای ایمنی مدرن است.

سوبارو BRZ مدل 2019 کم ترین تغییرات را در بخش فنی خود تجربه نموده است به طوری که همچنان شاهد فعالیت پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری در این خودرو هستیم. این پیشرانه تنفس طبیعی توانایی فراوری 204 اسب بخار قدرت و 212 نیوتن متر گشتاور دارد. خریداران سوبارو BRZ در بخش انتقال نیرو می توانند جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک را انتخاب نمایند.

قیمت پایه سوبارو BRZ در بازار ژاپن در حدود 22 هزار دلار است که در فول ترین مدل که نسخه یSTI اسپرت اتوماتیک است به 29 هزار دلار می رسد.فروش BRZ در بازار ژاپن، چندان بالا نیست و سوبارو انتظار دارد تا ماهانه 160 دستگاه از این خودرو را در کشور میزبان به فروش برساند. شرایط فروش BRZ در بازار ایالات متحده بسیار بهتر است و سوبارو سال گذشته پیروز شد 4131 دستگاه از این مدل را به فروش برساند.

همزاد سوبارو BRZ، تویوتا GT86 است که عملکرد پیروز تری در بازار دارد. محصول تویوتا در بازار آمریکا توانست به فروش 6846 دستگاه برسد. تویوتا نیز بیکار ننشسته و برای سال 2019 مدل جدیدی از GT86 را رونمایی نموده که به پک TRD مجهز شده است.

مدل TRD تویوتا GT86 نیز به امکانات جدیدی همانند ترمز های برمبو، رینگ های 18 اینچی آلیاژی جدید، لاستیک های میشلین پایلوت اسپرت 4 و یاری فنرهای SACHS مجهز شده است. قیمت پایه برای نسخه TRD از GT86،حدود 33 هزار دلار خواهد بود.

منبع: زومیت

منبع: setare.com
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1605

به "رونمایی از سوبارو BRZ مدل 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سوبارو BRZ مدل 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید